iz jupitar-i käigukast
#4

seibidega on nii:
- üks paks seib peab käima sellel võllil, kust vedu tagarattale läheb. mäletamist mööda oli ta paremalt vaadates esimese ja teise hammasratta vahel.
- õhukesed plekiseibid käivad teovõllil. sageli on neid kuni kümmekond tükki, sest nendega saab siis lülitamise täpsust reguleerida. planetal on nende paikapanek lihtsam, kuskil siin ringleb ka info selle kohta, kuidas torujuppidega käigukasti sättida. jupiteril asi raskem, sest eraldi käigukastikaant pole. nagu ka spordil. mina sain asja paika nii, et võtsin ühed raiskuläinud karterid, lõikasin käigukasti lakke ja põhja suured augud ja lappisin/katsetasin käigukasti nii. enne tuleb ikka ka veenduda, et karterid on ühemõõdulised. kokkuvõttes võin öelda, et treimist/käiamist/viilimist oli 2 päeva, sest vigu ilmnes rohkelt.
- ka vasakus karteris käivad käigukastivõllide laagrite ja nende katteplaadi vahel õhukesed seibid. nende regull on kõige viimane. ehk siis tuleb võllide pikiloks nende seibidega ajada minimaalseks.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
iz jupitar-i käigukast - Autor: keegi_ikka - 27-04-2004, 15:45 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne