Täielik originaalsus?
#17

Tänud põhjaliku vastuse eest
Siiski sooviks paari asja täpsustada. Nagu ma aru saan , pahtli kasutamise koha pealt, loomulikult on hea pahtlit mitte kasutada ja selle asemel plekk sirgeks ajada, kuid viimase lihvi peaks minu senise arusaamise juures tegema ikkagi pahtliga. Või on see väärarusaam, ning 100% originaaliks loetakse vaid seda kus pahtlit all pole? Samuti kust saada tead üldse, milline on tehasekvaliteet eeltöödel, kui tegemist ei ole meil levinud masinaga ja võrdlusmoment puudub endal. Täiesti \"sirge\" kerega masin on silmale loomulikult parem vaadata, kuid kust saada infot selle kohta, kust algab \"ülerestaureerimine\". Sisetundest? Smile
Samuti, kuna originaalsust hinnatakse 0-100%, siis kui suurt protsenti on võimalik anda, tehasetoonis ülevärvitud, kuid metallini puhastatud autole kere seisukoha pealt. Kas äkki kuskil on mingi eeskiri, millest lähtudes hindamist teostatakse? Sel juhul hea meelege tutvuks sellega ise, arvatavasti saaks paljudele kysimustele vastuse, kuid kas on olemas ja kui siis kust seda leida.
Kõike seda tahaks teada saada kuna peatselt sooviks alustada keretöödega, ning teada, mida üldse eesmärgiks seada. Ei soovi keskpärast tulemust, vaid sellist, mida võib rahuliku südamega ka ekspertide kätte hindamisele viia. Asjade maksumusega olen kursis. Kalleimaid hobisid on vist raske leida Smile
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Täielik originaalsus? - Autor: valts - 12-04-2004, 22:54 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne