07-07-2017, 05:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-07-2017, 06:13 AM ja muutjaks oli overspeed.)
Vötsin ühe esikahvli amordi lahti. Öli, niipaljukest kui teda sealt tuli, oli ikka päris tökat.
Puhastasin detailid, poleerisin ka natukse seda amordi toru pealispinda, mis ölimansettide vastu liugleb.
Taga-amortidesse läinud 15 cSt öli toimis kenasti, hiljem lugesin manualist ka, mis seal kirjutati öli kohta:
Uurisin siis ka esiamortide ölide kohta. Egas tihti leia manualist (lääne tehnikat mötlen) sellist tabelit, kus räägitakse suve ja talveölidest, ning kuidas neid kokku segada.
Kahjuks ei tea ma neid mainitud ölide viskoosusi. Kuid kokkupannes sain aru, et 15 cSt on kindlasti liiast väga vedel.
Prooviks on mul veel valida 32 cSt, 68 cSt ja 100 cSt.
Kihvt oleks, kui keegi oskaks manualis mainitud ölide viskoosusi veel öelda
Puhastasin detailid, poleerisin ka natukse seda amordi toru pealispinda, mis ölimansettide vastu liugleb.
Taga-amortidesse läinud 15 cSt öli toimis kenasti, hiljem lugesin manualist ka, mis seal kirjutati öli kohta:
Uurisin siis ka esiamortide ölide kohta. Egas tihti leia manualist (lääne tehnikat mötlen) sellist tabelit, kus räägitakse suve ja talveölidest, ning kuidas neid kokku segada.
Kahjuks ei tea ma neid mainitud ölide viskoosusi. Kuid kokkupannes sain aru, et 15 cSt on kindlasti liiast väga vedel.
Prooviks on mul veel valida 32 cSt, 68 cSt ja 100 cSt.
Kihvt oleks, kui keegi oskaks manualis mainitud ölide viskoosusi veel öelda

Arrogance diminishes wisdom !