09-07-2017, 08:18 AM
(08-07-2017, 23:31 PM)TeeTL Kirjutas: Kas originaal akuklemmid olid juhtme otsa valatud, või mingi klambriga? Kui valatud, kas siis leidus lõpuks õige juhe või said uuesti valatud?
Veel huvitav, et kui aku ei oleks ajastukohane, kas vana originaalkesta sisse peidetud uut akut loetakse "õigeks"?
jah, klemmid ka veel, need unustasin ära. Need tuleb ikka juhtme otsa valada. Mul oli inspekteerimise ajal peal kuiv originaalne aku, proovisõiduks panin teise, nii et seda küsimust ei oska kommenteerida, aga ega ta õige ei ole. Kui sa ta nii suudad ära maskeerida, et visuaalselt näha ei jää, siis vast läheb läbi. Põhitöö käib neil ju fotode abil. Auto pildistatakse iga nurga alt nii seest kui väljast, alt ja pealt ja siis istuvad kodus arvuti ette ja uurivad nädalakese. Tõenäoliselt kasutatakse igasugu kirjandust ja katalooge. Mul tuli isegi soojendusradika seibid välja vahetada, sest vastavalt kataloogile olid need 14 mm aga mul 16 mm. Aga ma arvan, et see on õige, kui tahad originaalsust, siis olgu originaalne. Muidu hiljem seltsimehed kritiseerivad ja vaidlustavad tehtud tööd, seavad kahtluse alla komisjoni otsust jne.