29-04-2004, 11:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-04-2004, 11:15 AM ja muutjaks oli 13piisab.)
buss on ikka kaugelt liigsuur asi, mille taastamisel \"kontvõõraid\" koondama-tundma õppida. Enda sõpradestki ei kaasaks sellisesse ettevõtmisesse ilmselt ühtki (v.a. rahastajana
).
samas bussid-veoautod on mu silmis sellised asjad, millest ühe mehe hammas eriti üle ei käi. Kui just poolesajandilist projekti ei plaanita.
kui aga soovida \"ehitada\" töövõimelist-ühistöö osas hästi motiveeritud kollektiivi, võiks pigem alustada mõnest nutuses seisus GAZ21-st vms. Igalt mehelt alguses \"tagatisraha-stardikapital\" sisse (ikka tunduvalt rohkem, kui arvutuslik materjali-kulu) - ning terad-sõklad saaksid suhtkoht valutult ning kiirelt eraldatud. Sõklad edaspidisest \"sundkollektiviseerimisest\" välja siis. Ühistegevuse puhul on veel miinuseks logistiline pool...
ise imestan, kuidas Järva-Jaani \"tõrjujad\" suudavad oma lippu kõrgel hoida - kuis nende ettevõtmine korraldatud?
t,
unistab ning teeb suuri sõnu

samas bussid-veoautod on mu silmis sellised asjad, millest ühe mehe hammas eriti üle ei käi. Kui just poolesajandilist projekti ei plaanita.
kui aga soovida \"ehitada\" töövõimelist-ühistöö osas hästi motiveeritud kollektiivi, võiks pigem alustada mõnest nutuses seisus GAZ21-st vms. Igalt mehelt alguses \"tagatisraha-stardikapital\" sisse (ikka tunduvalt rohkem, kui arvutuslik materjali-kulu) - ning terad-sõklad saaksid suhtkoht valutult ning kiirelt eraldatud. Sõklad edaspidisest \"sundkollektiviseerimisest\" välja siis. Ühistegevuse puhul on veel miinuseks logistiline pool...
ise imestan, kuidas Järva-Jaani \"tõrjujad\" suudavad oma lippu kõrgel hoida - kuis nende ettevõtmine korraldatud?
t,
unistab ning teeb suuri sõnu

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"