13-07-2017, 16:00 PM
(13-07-2017, 15:54 PM)Janka Kirjutas: Ma olen ise kaks katti diislil uuesti käima ergutanud kohapeal kuumutades.
Sõiduga on see trikk, et tuul jahutab torud kohe maha ja tulemus nigelam.
Passatil kiilus turbo kuskil Poolas kinni ja Eestisse jõudes olid poisid hulka tugrikuid õli ostmisele-pealevalamisele magama pannud. Auto tegi peale turbo vahetust samuti neljakümnekildise maanteeotsa ja kõik oli justkui nummi, aga kui siis seejärel kohapeal minutiks pöörded kolme tuhande peal sai hoitud, hakkas alles see õige fekaal sumpsist lahti kooruma.
Transitiga tulin ise Prantsusmaalt kogu reisi avariirežimis Eestisse. Tossas pumba rikke tõttu kui vanakurat. Ca 3500 km. Torul oli enne katti juba varem auk sees ja katist seetõttu õnneks kogu tahm läbi ei saanud käia. Kodus võtsin toru lahti, kat oli parajalt umbes, võrku polnud 80% ulatuses nähagi. Leeklambiga põletasin puhtaks, suruõhk lisaabiks. Peale toru aukude likvideerimist ja pumba remonti tegin samuti kohapeal kaks korda kümneminutilise puhastuskuuri 3000 pöörde juures. See, mis auto taha maha jäi, oli ikka märkimisväärne.
Kui sellisel kuumutamisel hakkab veel rohkem tossama ja sinist lisanduma, siis on viga rõngastes.
Vaata mu esimeses küsimuses kirjas: pole lamda, õhulugejat, katti, turbot, selline vanakooli elektroonika vaba mootor on. Peale kuumutamist kui tahm oli välja lennanud ( seda ikka tuli korralikult) tulebki nüüd sooja õhku. Olen nõus ka remontima, kui teaks mida.