17-07-2017, 22:52 PM
(23-05-2017, 14:48 PM)oltsberg Kirjutas: Lõpp hea, kõik heaEi ole veel lõpp ja head ei ole kah midagi

Pilt kvaliteedi erinevusest, lausa silmaga näha:
Esiplaanil italiano, taga grusiin. Praktikas väljendus nii, et uute tihenditega itaalia pulk pidas õli, grusiin otsustas ikka tilgutada.
Aga rõõmu sain nautida kõigest 500 meetrit, siis tuli pooltelg välja

Egas midagi, 2 liitrit õli läks vastu maad

Pooltelg peale Stalingradi lahingut:
Ühes kohas koguni mõra sees:
Muidugi oleks õige see pooltelg välja vahetada. Väga suurt varandust ei maksagi, ca 250 ruublit. Tegelikult peaks siis ka keskvõlli hankima, lisaks teise pooltelje ja rummud. Kui juba tellimiseks läheb, siis ka mõned hammasrattad. Nii et summa kisub neljakohaliseks.
Aga ei isuta sellist investeeringut tegema. Minu kui kolhoosimehaaniku plaan on ühest külgsidurist loobuda. Kõige suurem kaotus on "lohistamine" (ilma mootori jõuta liigutamine). Soolona jõuab ka külgsidureid kasutamata pöörata. Ainult efektset kannakat ei saa teha. Ja tuleb tööeed vastavalt pööramise võimalusele valida. Käruga sõites pole vahet, kumb sidur lahutada, peaasi, et sarvi on lihtsam väänata.
Kas on halb plaan haarata keevitusmasin ja ja kuulid pooltelje külge kinni keevitada?
Eespool küsisin, kuidas rummude loksumissest pooltelgede otsas jagu saab? Keegi miskit ei pakkunud

Minul on pea hall, varsti on vist hullarisse sõit

