18-07-2017, 08:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2017, 08:49 AM ja muutjaks oli Basilio.)
Tuttav pilt. Ühinen ksf! Marko arvamusega, kui originaali taga ei aja, siis VSM (viska fekaal minema). Juhtmetele anna lõiketange. Mina vedasin otse pistikust uued juhtmed ja jootsin need pirnipesa klemmide külge. Siis alles lõppes ära see pidev kepp käru tuledega, et korra on ja korra ei ole.
Juhtmete pistikuvabaks sisestamiseks laternasse puurisin kummiluti all olevasse pessa augu.
Üks näpunäide veel - kui hakkad zubrikulise tulesid renoveerima, ära osta uusi hiina tagatulesid kui vanad just päris pilbasteks pole! Need uued näevad pealt originaali moodi välja, kuid klaasi pealt võttes võib rabanduse saada. Pirnipesad oleks nagu 5-aastase hiina poisikese välja mõeldud ja konservikarbist välja lõigatud. Pirne pesadesse paigaldades lähevad klemmid omavahel lühisesse või ei anna ühendust. Reflektoreid pole viitsitud üldse teha jne.
Ees on mul püsima jäänud ja väga rahul selliste tuledega:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...24v-v.html
Plastist kinnituslapatsi saagisin küljest, jättes alles vaid selle osa, mis kruvidega tule selja taha käib. See seljatagune läks käru sisse, tuli väljapoole plekki ja kruvidega läbi pleki omavahel kokku. Kruvide asukohad klappisid vist isegi originaalaukudega, nii et polnud vaja puurida.
Tuli ise on kinni valatud ja peaks olema sisemise pingeregulaatoriga. Seega kestab kui kivi ei saa.
Juhtmete pistikuvabaks sisestamiseks laternasse puurisin kummiluti all olevasse pessa augu.
Üks näpunäide veel - kui hakkad zubrikulise tulesid renoveerima, ära osta uusi hiina tagatulesid kui vanad just päris pilbasteks pole! Need uued näevad pealt originaali moodi välja, kuid klaasi pealt võttes võib rabanduse saada. Pirnipesad oleks nagu 5-aastase hiina poisikese välja mõeldud ja konservikarbist välja lõigatud. Pirne pesadesse paigaldades lähevad klemmid omavahel lühisesse või ei anna ühendust. Reflektoreid pole viitsitud üldse teha jne.
Ees on mul püsima jäänud ja väga rahul selliste tuledega:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...24v-v.html
Plastist kinnituslapatsi saagisin küljest, jättes alles vaid selle osa, mis kruvidega tule selja taha käib. See seljatagune läks käru sisse, tuli väljapoole plekki ja kruvidega läbi pleki omavahel kokku. Kruvide asukohad klappisid vist isegi originaalaukudega, nii et polnud vaja puurida.
Tuli ise on kinni valatud ja peaks olema sisemise pingeregulaatoriga. Seega kestab kui kivi ei saa.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.