19-07-2017, 10:31 AM
Külgsiduritega on üldse nii, et perfektselt töötavad nad ilmselt uuel Goldonil, mitte vanal Kutal. Siin ei ole põhjuseks kulumine, lihtsalt ongi pilla-palla meeletute tolerantsidega asi kokku laotud.
Näiteks täisgaasiga liikudes pole lootustki neid lahutada, enne ikka tuurid maha. Vahel ei taha nad jälle algasendisse tagasi tulla. Nii et mina olen neid töötamise ajal minimaalselt näppinud.
Kõige kummalisem see, et peale eraldunud pooltelje taaspaigaldamist käsitsi keerates kõik justkui töötas. Sama ka "kuivalt" proovides, ehk sarvikut lükates-tõmmates: ilusti lahutusid ja ühendusid. Aga kui mootori jõud taha lasta, siis hakkas nöökima
Eespool toodud pilt moonutab. Päriselus vaadates, teise poolteljega võrreldes ja mõõtes mingeid erilisi anomaaliaid ei tähelda. Pooltelje ots ei saagi laiali painduda, klaaskõva karastus, enne murdub kui paindub.
Lisaks poolteljele, kuulidele ja nuutvõllile on mängul ka neljas osapool: lülitusmuhv. Too on kah muude asjade suhtes üsna suurte lõtkudega. Aga ma ei saagi täpselt aru, kus viga on
Justkui jääkski muhv poolde vinna. Loogiliselt võttes ei saaks seda nagu juhtuda, normaalasendis on muhvid vedrude jõul keskele, vastu ülekande hammasratast surutud.
Keevitamise kasuks räägib see, et siis ei saa kuulid ülespoole ronida. Siis peaks vedu toimuma ka siis, kui muhv kuuli ei "ahista".
Segase juttu illustreerimiseks käesoleva teema sügavustest ka pildid:
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=48010
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=48011
Näiteks täisgaasiga liikudes pole lootustki neid lahutada, enne ikka tuurid maha. Vahel ei taha nad jälle algasendisse tagasi tulla. Nii et mina olen neid töötamise ajal minimaalselt näppinud.
Kõige kummalisem see, et peale eraldunud pooltelje taaspaigaldamist käsitsi keerates kõik justkui töötas. Sama ka "kuivalt" proovides, ehk sarvikut lükates-tõmmates: ilusti lahutusid ja ühendusid. Aga kui mootori jõud taha lasta, siis hakkas nöökima

Eespool toodud pilt moonutab. Päriselus vaadates, teise poolteljega võrreldes ja mõõtes mingeid erilisi anomaaliaid ei tähelda. Pooltelje ots ei saagi laiali painduda, klaaskõva karastus, enne murdub kui paindub.
Lisaks poolteljele, kuulidele ja nuutvõllile on mängul ka neljas osapool: lülitusmuhv. Too on kah muude asjade suhtes üsna suurte lõtkudega. Aga ma ei saagi täpselt aru, kus viga on

Keevitamise kasuks räägib see, et siis ei saa kuulid ülespoole ronida. Siis peaks vedu toimuma ka siis, kui muhv kuuli ei "ahista".
Segase juttu illustreerimiseks käesoleva teema sügavustest ka pildid:
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=48010
http://forum.automoto.ee/attachment.php?aid=48011