26-08-2017, 23:45 PM
(26-08-2017, 12:35 PM)v6sa Kirjutas: Kui sel on lühisekaitse, siis ei põle.
Kui seda pole ja miski ei piira väljundvoolu tugevust, siis saab suitsu. Tühi heas tervises aku ampsab esimestel minutitel 50A tuuris, kui seda on pakkuda. Voolutugevus langeb küll kiiresti, aga ikkagi pon alguses sisuliselt lühis.
Nagu isegi tead, siis voolutugevust saab edukalt piirata näituseks jadaühenduses pirniga
Ei tea mina, kas lühisekaitse on. Mingid sulavkaitsed on, aga need võivad ka sisendvoolu jaoks olla.
Tühi, heas tervises rekka aku võib ka 100A ampsata. Lootsin aga, et selline alaldi on niipalju tark, et ennast mitte hävitada. Ilmselt oli lootus asjata.
Pirnivarianti tean, aga see ei lase akul ennast täitsa täis laadida. Ilmselt ei jõua sellist akut sõites ikka 100% täis laadida ja tuleb minna koormustakisti variandi peale.