stangekaitse
#18

(26-08-2017, 21:49 PM)vanapagan Kirjutas:  No on ikka julgeid !
See umbes sama kui manual kastiga autoga prooviks pidurdada tagurpidi käiguga ja ilma sidurita, eks ta kole on aga seisma jääb ja paari korraga vast ei hävine ka veel täielikult.

Julged on kõike teinud!  Toungue
Muidu ei teaks ju kobiseda...

Manuaaliga hoo pealt tagurdada on vist kõik inimesed ära proovinud - ei lase rsk. Ja seisma muidugi ei jää; ilge ragin ka. Sa lihtsalt ei saa käiku sisse, need hammasrattakesed seal sees pöörlevad lihtsalt liiga kiiresti. (siin sry, sünkroniga tagakäiguga kastiga pole veel proovinud)
Tavakast teeb hääli ja ilmselt kogub põhja metallipuru. Katki ei lähe kohe midagi. Kui kastipunnil on magnet küljes, siis see muutub siiliks ja kogu video.
Hammakad ise näevad pärast välja nagu tavalisel kahekäigulisel mopeedil normkasutuse puhul. 
S.o. suht ok.

Automaadiga tagakäik 50ne pealt sisse kolatada - proovitud. See oli vist juba miski ajukesega ZF 4HP22, nii et ta teadis küll, mispidi auto liigub ja kui kiiresti.
Käigu paneb sisse, aga ei rakenda, senikauaks, kui hoog läheb nullini. Pidurdas hoo oma pidurilintidega vaid maha.
Lõpuks hakkas tagurpidi liikuma nagu auto oleks kummist lingu otsas olnud. Kastiõli temp ilmselt laes.
Autoga ei juhtunud midagi.

Proovitud ka tutikat (garantii oli alles esimese kolmandiku peal)  Land Roverit (4x4, keskdiffer + tagadiffer lukus, parking peal + kässar peal, üle 2,5t tühimassi) liigutada - saab küll, aga ilget jõudu on vaja, sest kõik 4 ratast lihtsalt seisavad ja lohisevad. Umbes meetrijagu sai proovitud.
Konksust tõmbasime ja autoga ei juhtunud midagi.
Teine Land Rover, kes originaalse Capstani meh. vintsiga tõmbas, ise oli ise suure puu külges, sai MNT-lt hiljem musta numbri selle ürituse eest. Big Grin
(mootoriga, aeglustiga, 4x4, ta tõesti ei jäksanud ja me ei hakanud ta sidurit ka tapma)
Siiani on mõlemad autod väga hea tervise juures.

..........

Aga jah, Võsa, pilt Sul täitsa õige kohast. Ja kui kõvasti tõmbad, on see hambavärk seal ahela kõige nõrgem koht ning hakkab klaksuma.
Pooltelg või kardaan on ju ikkagi tõsiselt kõvemad.
Ja miks muidu automaatidel samasugused kässarid nagu manuaalidel on?

Ehks siis ainult kässar päästab, kui automaati tahad Munamäe peale parkida.
Aga kui keegi ikka väga tahab sind liigutada, siis ei aita miski.

P.S. Tavainimestel kodus ei soovita siiski neid asju järgi teha. 
Las see jääda lollakatele.

.


.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
stangekaitse - Autor: linnuke - 26-08-2017, 03:44 AM
RE: stangekaitse - Autor: motamees - 26-08-2017, 10:06 AM
RE: stangekaitse - Autor: tõnn - 26-08-2017, 10:13 AM
RE: stangekaitse - Autor: honkomees - 26-08-2017, 11:28 AM
RE: stangekaitse - Autor: impreza - 26-08-2017, 10:18 AM
RE: stangekaitse - Autor: TeeTL - 26-08-2017, 10:31 AM
RE: stangekaitse - Autor: linnuke - 28-08-2017, 02:28 AM
RE: stangekaitse - Autor: stihl - 26-08-2017, 12:24 PM
RE: stangekaitse - Autor: v6sa - 26-08-2017, 13:06 PM
RE: stangekaitse - Autor: Daff - 26-08-2017, 13:37 PM
RE: stangekaitse - Autor: v6sa - 26-08-2017, 19:10 PM
RE: stangekaitse - Autor: Daff - 26-08-2017, 19:55 PM
RE: stangekaitse - Autor: tõnn - 26-08-2017, 14:14 PM
RE: stangekaitse - Autor: Janka - 26-08-2017, 15:22 PM
RE: stangekaitse - Autor: vanapagan - 26-08-2017, 21:41 PM
RE: stangekaitse - Autor: vanapagan - 26-08-2017, 21:49 PM
RE: stangekaitse - Autor: spitfire - 26-08-2017, 23:15 PM
RE: stangekaitse - Autor: honkomees - 27-08-2017, 08:00 AM
RE: stangekaitse - Autor: stihl - 27-08-2017, 15:37 PM
RE: stangekaitse - Autor: jawa354 - 28-08-2017, 23:50 PM
RE: stangekaitse - Autor: Mart Laanelepp - 29-08-2017, 09:48 AM
RE: stangekaitse - Autor: linnuke - 29-08-2017, 18:59 PM
RE: stangekaitse - Autor: linnuke - 29-08-2017, 23:06 PM
RE: stangekaitse - Autor: impreza - 30-08-2017, 07:34 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne