31-08-2017, 22:36 PM
(31-08-2017, 09:15 AM)v6sa Kirjutas:(31-08-2017, 08:46 AM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: ...
Kütte raiskamine ja oma ninaaluse kruntimine. Peale selle veel ka meistrimehe käeoskus jne.... mis kaasa võib aidata.
Viimasega väga nõus. Iga sepp pole veel kuldsete kätega.
Diiselmootori maksimaalne erivõimsus tekib kerge õhuvajakuga. Ehk kui korstnast tuleb vaid sooja õhku, on kütust liiga vähe. Kui see suits aga hakkab selgelt must olema, on kütust selle õhukoguse tarbeks liiast ja on oht kolvid sisse põletada. Efektiivseim on kerge must tomu kiirendamise/ülekoormuse hetkel.
Kõik muud värvid on pahast.
Mina soovitan tuua pritsehetke ühe-kahe augu võrra varasemaks. Aga esialgu tuleb jälgida mootori temperatuuri - liigvarane süüde võib jälle paha teha õhkjahutusega mootorile.
Pritsehetke olen juba sättinud. Varasemaks muidugi võiks paar auku tuua. praegu peaks olema suht ÜSS juures pritse, käivitub küll hästi, ehk veidi erksam võiks olla.