05-09-2017, 19:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-09-2017, 21:28 PM ja muutjaks oli Formika.)
(05-09-2017, 18:03 PM)aksel73 Kirjutas:See on ikka jube imelik küll, et selliseid ülikalleid monstrumeid ehitati ja veel/ainult Gorba ja kogu N-Liidu viimastel aastatel. Stalin sõitis küll soomustatud Zis 115-ga, mille üks ja ainus säilinud eksemplar asub Riia Automuuseumis. Selle saateautod olid Ford V8 mootoriga M1-d.(05-09-2017, 16:30 PM)Formika Kirjutas: Jah selline saateauto jääb küll minul olematta. Ei hakka isegi unistama. Sellise hind trügib sinna milli kanti, kui neid ainult 8 tk. tehti. Maailmas on rahakaid auto fanaatikuid palju. Piirdun Gorki tehase toodanguga.Tere.
Nüüd täiesti aru saadav miks meil seal ruumis pildistada ei lubatud...
Aga kui järgmine aasta uus muuseumi maja neil valmib, siis on ka need arvatavasti kõigile vaadata ja imetleda.
Hrutshov sõitis ZIl 111-ga, neid enam soomustatud variante ei valmistatud. Hrutshov oli selline rohkem rahva mees ja eelistas isegi lahtises autos vahel kulgeda. Saateautodeks olid ZIM-i mootoriga Pobedad.
Breznevi algaastad möödusid ZIL 114 tagaistmel lösutades. Ka nendest ZIl-dest ei tehtud soomustatud varianti ja kuni uue mudeli ZIL 115 väljatulekuni turvasid neid GAZ 23-d. 1978 a tuli välja ZIL 115, mis aasta hiljem nimetati ümber ZIL 4104. Toodeti neid 5 aastat ja ka mitte broneeritud varianti. Saateautodeks GAZ 2424-d
1982 a pani isake Breznev pillid kotti ja võimule tulid väikeste vaheaegadega Antropov ja Tsernenko. Uued Jumalad uus auto Zil 41045. Tehti seda ka ainult mõne aasta Gorba võimuletulekuni. Saateautodeks Gaz 2434.
Kui Gorba 1985 a võimule sai, siis tehti talle ka uus auto ZIL 41047, sellest ka jälle soomustatud variandid ja erilised saateautod. Selle järgi tundub, et Gorba kartis oma elunatukese pärast palju rohkem, kui eelkäijad. Milleks muidu sellised kulutused kokkukukkuvas riigis. Samas ise ta võitles ladviku privileegide vastu.