05-09-2017, 23:28 PM
(05-09-2017, 11:07 AM)v6sa Kirjutas: Tõenäoliselt 2,3 varase Vito või hilise 208 pealt, kui on EGR ja plekist õhupuhasti. Kas mootori algupärast on midagi teada?
Kütuse soojendustrakt on sel mootoriperekonnal tõesti olemas ja seetõttu kannatasidki "vanad mersud" suise või muidu kahtlase kütusega kaunikesti krõpsu ilmaga kulgeda ilma filtri ummistumiseta.
Aga tegelikult võib see olla mida iganes - kui mootorit on avatud, siis ei saa kunagi kindel olla, mida sinna sisse tegelikult asemele pandi katkiläinud asjade asemele.
Ise arvasin ka olevat Vito pealt, aga kuna sisselaske kollektor on neil keeratud ülespidi, siis selle variandi matsin maha. Mulle jäi mällu, et see oli W124 kere vahelt pärit. Aga pead ei saa enam anda
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Wiki andmetel pandi EGR peale 2.2 variandile.
Ma põen ainult selle arvelt, et kas nende variantide tihendid on üks ühele samad või mitte. Paras niru üllatus oleks, kui terve reinzi komplekt tellida näituseks ning tuleb välja, et näiteks sändwichi(plokikaane) tihend ei sobi.
Almost Again