09-09-2017, 00:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2017, 00:46 AM ja muutjaks oli zazik.)
(09-09-2017, 00:36 AM)viplala Kirjutas:(08-09-2017, 22:39 PM)v6sa Kirjutas:(08-09-2017, 03:05 AM)viplala Kirjutas: WingWingWing
Saad ju ise ka aru, et vasakule välja pööratud ratastega autos vasakpööret oodates määrab juba puhas füüsika, et Sa lihtsalt pead vastutulijale ette liikuma, kui miski Su kaarikut tagant tõukab. Otseasendis esiratastega on fifti-siksti võimalus, et vastusõitjaga kokku ei põrkagi. Minu arust päris hea võimalus.
Aga sellest muust jurast gaasi ja pedaalide kohta ei saanudki aru. Päevad?
Proovi ennast kujutada hästi koheva ja hästi kõrge pilve peal istumas, hästi suure punase näpuga vibutamas kõikjale enda all laiuvale Eestimaale, tema teedele ja juhtidele. Ja sealt ülevalt tuleb eksimatu hääl... kõik te saamatud, kes te vasakpöörde ajal rattaid vasakule väljakeeratuna hoiate, olete mõtlemisvõimetud oinad. Ja nüüd vaata peeglisse, tegelt tahavaate omasse, siis kui näiteks tööle või poodi sõidad ning mõnel ristmikul toppama jääd enne vasakpööret... vaata hoolega kuhu su rooliratas näitab enne keeramist... Aga mis siin ikka vaielda. Internet ongi ideaalide pärusmaa.
Lamba jutt.
Vasakpöörde ootel rataste otse hoidmine, libedal katkendlik pidurdamine (vajadusel piduri vabastamine auto juhtimiseks) jms. taolised juhtimisvõtted ei ole mitte midagi erakorralist. Mõtleva autojuhi jaoks peaks need olema kenasti sisse harjutatud ja elementaarsed.
Päris kurb lugeda, et muidu tihti asjalike postitustega silma paistnud ksf. arvab, et seda on palju nõutud. Kangesti jääb tänapäevaste "autojuhtide" õpitud abituse mulje (sõitsin kraavi, sest ABS läks katki).