09-09-2017, 10:07 AM
(09-09-2017, 09:48 AM)stihl Kirjutas:Ei ole ainuke, aga säärase kaaluvahe puhul ei ole oluline, mispidi need rattad olid. Kui kiirrongi alla jääda, pole ülikonna värvil tähtsust.(07-09-2017, 09:01 AM)ZIL 131 Kirjutas: Mina rekkajuhina võin ju rooli rabada paremale kraavi suunas. Siis saad müksu "Opeli" paremasse tagumisse nurka ja ikka lendad vastassuunda. On Sul rattad välja keeratud või ei ole.
Miskipärast tundub mulle, et ZIL on siin praegu ainuke mees, kes asja ära tabas....
...
Kui müks on kerge (isand ZIL ju mainis "kerget müksu") liigub auto rataste määratud suunas. Alles siis, kui löögi energiast piisab rehvide haardumise ületamiseks, saab hakata piljardikuulist rääkima. Ning ka siis ei ole meil tegu vabalt veereva jäiga keraga, vaid märkimisväärset vastupanu osutava lohiseva deformeeruva kehaga. Kes ei usu, võib proovida asfaldil autot nurgast eest lükata. Jube jörm mees peab olema, et seda suuta. Ning protsessi käigus läheb auto märkimisväärselt katki.
Samas - kõigile oleks parem, kui vasakpöörajatele ei sõidetaks tagant otsa, eksole