10-09-2017, 23:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-09-2017, 00:07 AM ja muutjaks oli Wiki432.)
(10-09-2017, 19:55 PM)lauren Kirjutas: Äkki leiaks keegi, või teeks pildi kuidas sealt reduktorist õli ketile saab. Mul siin üks komplektne druzba ja üks reduktor, no ei ole mõlemal ühteainsat kohta kust see õli ketile saaks.Tee reduktorist pilt, milline sul on. On õli manustavaid ja on ilma.
(10-09-2017, 20:13 PM)hyva Kirjutas: Selle kaane võtsin maha ja sealt nähtu järgi arvaks,et seal peaks olema paksem määre,vähemalt õlist seal jälgi polnud,pigem tavotine.Kas määret peaks panema tunde järgi näpu otsaga või on mingi täpsem kogus?
Täpsema koguse kohta andmeid ei ole.
Edit: ülaltoodud lingil Druzba manualis, on kirjutatud 50-60 grammi. Kui palju lisada, arvestades, et miskit on ju juba sees, on raske ette kujutada.
Ise paneks tunde järgi, et laagrid - hammasrattad oleks koos ja lisaks mõne kuubiku mingit õli juurde, sest vana määrde seest on see tõenäoliselt lahkunud. Mis õli, on maitse asi. Transmissiooni oma sobiks, samas mootori õli ka. Kindel on see, et ilma õlita/määrdeta on asi kindlasti halvem, kui ilma õlituseta. Ega keegi Druzbaga 100-t töötundi niikuinii kuus tegema ei hakka, need mõned tunnid kestab kindlasti, kuni siiber saab.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.