20-09-2017, 11:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-09-2017, 11:20 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(20-09-2017, 01:13 AM)impreza Kirjutas:Päris nii mina kaskokindlustust ka ei iseloomustaks. Saan aru, et siinses foorumis vist on osa inimesi eluaeg roolis olnud kindlad ülijuhid, kes kunagi omal süül ühtki õnnetust ei põhjusta ning kui seda karta pole siis võib kaskot tõesti võtta mõtetu asjana.(19-09-2017, 18:41 PM)v6sa Kirjutas:(19-09-2017, 16:47 PM)zazik Kirjutas: ...
Minu meelest lahendaks suure osa meie liiklusprobleemidest kaskokindlustuse keelustamine ja/või kohustuslikule täiendkoolitusele suunamine peale teatud liiki liiklusõnnetuse põhjustamist.
Kaskokindlustuse osas ei oska öelda, pole kunagi tarvis läinud.
Küll aitaks nii mõnegi mõtlemisvõimeta indiviidi puhul ilmselt väike šokiteraapia, kui peale süülist õnnetust sooritada näiteks 2 tasustamata vahetust laibaautos sündmuspaikasid koristades.
Siia üks teemakohane kirjutis ka
Mina keelaks kah kaskokindlustuse see on igasuguse pohuismi alus.....
Kaskokindlustuse eesmärk on minuarust siiski kindlustunde loomine iseendale. Kõik ei ole ilmeksimatud, vahel võib sisse tulla inimlik viga hoolimata sellest, et pole pohuistliku suhtumist endasse ja oma ning kaasliiklejate autodesse.
Hea näide elust enesest, sõber ostis uuemapoolse Audi omale Eestis sõitmiseks. Enamuse ajast on ta aga Euroopas sõidus ning tahtis et kodused (vanemad) vahel autoga sõidaksid, et seismisest tulenevaid vigu ei hakkaks külge jääma. Ilma kaskota ei olnud aga pereliikmed nõus autoga sõitma kuigi nad 30+ aastat igapäevaselt autode roolis olnud ja ühtki suurt avariid minuteada põhjustanud pole. Aga ju elukogemus on näidanud, et hoolimata kõige parematest soovidest ja kindlamast meelest võib siiski õnnetusi juhtuda ning seega tuli kasko teha autoomanikul.
Ja zaziku poolt välja toodud karistus pärast liiklusõnnetuse põhjustamist on ju täitsa olemas, kindlustusmakse tõus. Siin oleks pohuistlikul juhil ju targem sõita just 500 eurose autoga, millel ju kindlustuse kasv pohuismist põhjustatud avarii järel palju väiksem (juba kasko arvelt) kui 15 000 eurosel autol.
Ja 500 eurise auto jõuad kuu või paari palgast kõrvalepandud rahast uue osta kui peaks katki minema. 15 000 eurist autot aga nii naljalt igakuistest säästudest ei osta või korda ei tee ning siin loobki kasko kindlustunde.