20-09-2017, 11:34 AM
(20-09-2017, 11:12 AM)mossepower Kirjutas:(20-09-2017, 01:13 AM)impreza Kirjutas:Päris nii mina kaskokindlustust ka ei iseloomustaks. Saan aru, et siinses foorumis vist on osa inimesi eluaeg roolis olnud kindlad ülijuhid, kes kunagi omal süül ühtki õnnetust ei põhjusta ning kui seda karta pole siis võib kaskot tõesti võtta mõtetu asjana.(19-09-2017, 18:41 PM)v6sa Kirjutas:(19-09-2017, 16:47 PM)zazik Kirjutas: ...
Minu meelest lahendaks suure osa meie liiklusprobleemidest kaskokindlustuse keelustamine ja/või kohustuslikule täiendkoolitusele suunamine peale teatud liiki liiklusõnnetuse põhjustamist.
Kaskokindlustuse osas ei oska öelda, pole kunagi tarvis läinud.
Küll aitaks nii mõnegi mõtlemisvõimeta indiviidi puhul ilmselt väike šokiteraapia, kui peale süülist õnnetust sooritada näiteks 2 tasustamata vahetust laibaautos sündmuspaikasid koristades.
Siia üks teemakohane kirjutis ka
Mina keelaks kah kaskokindlustuse see on igasuguse pohuismi alus.....
Kaskokindlustuse eesmärk on minuarust siiski kindlustunde loomine iseendale. Kõik ei ole ilmeksimatud, vahel võib sisse tulla inimlik viga hoolimata sellest, et pole pohuistliku suhtumist endasse ja oma ning kaasliiklejate autodesse.
Sellist suhtumist - kõik ei ole ilmeksimatud - ma nimetakski pohhuismiks. Auto juhtimine on vastutus ja õnnetuste põhjustaja vara ei peaks olema kindlustusega kaitstud. OK, loomulikult tuleb eksimusi ette, kuid võibolla olekski õigem, et need kes endas kindlad pole, ei roniks taparelvaga liiklusesse. Kui väike plekimõlkimine (mida tõesti igaühel ette võib tulla) pereeelarvesse hoomamatu augu lööb, siis tuleks vist elustiili valikud üle vaadata...
Ja kindlustusmakse tõus ei ole kindlasti see koolitus, mida ma silmas pidasin. Pigem peaks ikka liiklusõnnetuse põhjustama käima kohustuslikus korras sõitu õppimas. Oma raha eest loomulikult. N.t. sõidad libedal teel kraavi, lähed libedasõidu täiendkoolitusele.