24-09-2017, 23:02 PM
Ega ma mingi suur õlinäpp pole, aga aku vahetamisega olen siiani ikka edukalt hakkama saanud. Seepärast ma eriti ei põdenud, kui peremees palus ükspäev oma diisel Transitil vanad akud uute vastu ringi tõsta. Varajasest keskeast on mul ka meeles, et Ford kasutab hoopis teistsuguseid akuklemme kui muu maailm. Pole hullu, saame hakkama!
Aga järgneva pealelõuna jooksul suutsin Fjordi inzenöörid küll oma viissada korda kõikidesse inimkeha pehmetesse õõnsustesse saata. Ja klemmid polnudki kõige hullemad, hoopis suurem tegemine oli, et akud istme alt kinnitusraami vahelt kätte saada. No kurat, küll on ikka konstruktsioon välja mõeldud! Ma saan aru, et akuvahetus pole mitte igapäevane, ega ka mitte iganädalane toiming, aga kas need akud peavad ikka nii kättesaamatud olema? Või olen ma lihtsalt ajast maha jäänud ja tänapäeva autodel peavadki ka kõige lihtsamad toimingud ainult esinduste kaudu käima?
Aga järgneva pealelõuna jooksul suutsin Fjordi inzenöörid küll oma viissada korda kõikidesse inimkeha pehmetesse õõnsustesse saata. Ja klemmid polnudki kõige hullemad, hoopis suurem tegemine oli, et akud istme alt kinnitusraami vahelt kätte saada. No kurat, küll on ikka konstruktsioon välja mõeldud! Ma saan aru, et akuvahetus pole mitte igapäevane, ega ka mitte iganädalane toiming, aga kas need akud peavad ikka nii kättesaamatud olema? Või olen ma lihtsalt ajast maha jäänud ja tänapäeva autodel peavadki ka kõige lihtsamad toimingud ainult esinduste kaudu käima?