30-09-2017, 19:35 PM
Sai neljapäeval A-kat sõidueksam tehtud - no on ikka pikad järjekorrad. Seega ei mingit hiilimist enam. Lisaks tuli vastus MNT-st, et ratast saab registreerida. Võtsin kogu oma jõu kokku, mis mingisugusest kõhuhädast kaduma kippus, ja vedasin oma kondid kohe büroosse.
Masin nüüd registris ilusti. Numbrit ei hakanud valima +230€ eest... soov oleks olnud algusega 58... isegi kui neil on büroos nr olemas aga ei võeta järjest tuleb 200+ € välja käia :cry:
Arhiivi vastusest sain teada, et see must nr ei kuulunud minu vanaisale ega ka sellele rattale. Number oli vana-vanaisa nimel ja mingi muu 125 oma - rohkem nad ei nõustunud kommenteerima, sest numbriga koos tulid kõik ratta andmed ka.
![[Pilt: file.php?id=2534&mode=view]](http://foorum.motokuur.ee/download/file.php?id=2534&mode=view)
![[Pilt: file.php?id=2535&mode=view]](http://foorum.motokuur.ee/download/file.php?id=2535&mode=view)
Kindlustus Ergos üks kuu 2,75, aasta nõks alla 18€
ÜV tehtud 13€, täna Rakvere vahel päris mõnus sõita - tiba jahe aga mõnus.
Ratas käitub suht hästi. Loomulikult on ka kadusid aga mitte väga hullu. Nimelt arvas põlvekaitsmete ülemine kinnitus sõiduajal lahkuda - kuhu täpselt enam ei leidnud... Siis esipiduri kaanes olev määrdenippel ka.
Küünal mõnus tumepruunikas.
Tänase päevaga võin siis ühe joone siia tõmmata, et vanaisakuurist saadud K58, mis oli seisnud väga pikalt, on ametlikult registris ja sõitev isend.
Kui ilmad lubavad mõõdan/sõidan selle rattaga tema võimalikud teekonnad/rajad.
Masin nüüd registris ilusti. Numbrit ei hakanud valima +230€ eest... soov oleks olnud algusega 58... isegi kui neil on büroos nr olemas aga ei võeta järjest tuleb 200+ € välja käia :cry:
Arhiivi vastusest sain teada, et see must nr ei kuulunud minu vanaisale ega ka sellele rattale. Number oli vana-vanaisa nimel ja mingi muu 125 oma - rohkem nad ei nõustunud kommenteerima, sest numbriga koos tulid kõik ratta andmed ka.
Kindlustus Ergos üks kuu 2,75, aasta nõks alla 18€
ÜV tehtud 13€, täna Rakvere vahel päris mõnus sõita - tiba jahe aga mõnus.
Ratas käitub suht hästi. Loomulikult on ka kadusid aga mitte väga hullu. Nimelt arvas põlvekaitsmete ülemine kinnitus sõiduajal lahkuda - kuhu täpselt enam ei leidnud... Siis esipiduri kaanes olev määrdenippel ka.
Küünal mõnus tumepruunikas.
Tänase päevaga võin siis ühe joone siia tõmmata, et vanaisakuurist saadud K58, mis oli seisnud väga pikalt, on ametlikult registris ja sõitev isend.
Kui ilmad lubavad mõõdan/sõidan selle rattaga tema võimalikud teekonnad/rajad.
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913