02-10-2017, 09:32 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 09:35 AM ja muutjaks oli TeeTL.)
Tõepoolest - trapetsid on detail, ja olulisem on kujunduse terviklik joon ninast sabaotsani.
Tänapäeval on üks nendest terviklikest suundadest paraku "jooksusussi-disain", kus kogu kere on liigendatud kõikvõimalike ribade ja reljeefidega; taguots on "üles pööratud" nagu tursaperse, vähendades sellega nähtavust tagaaknast.
Suvalise näitena olgu toodud kasvõi volvo V40.
Sierra muidugi on tervikuna fenomen, laiatarbe-autode seas igatahes. Võibolla isegi juba natuke liiga äraleierdatud näide igapäevaauto disaini murrangulisusest.
Aga eitada seda ju ei saa, et selline ümar-lauge voolujoonelisus nii ees kui taga, ning laiad stangeplastiku pinnad kere sujuva jätkuna - olid uudsed.
Aga Sierra sedaanil see plastikriba C-piilaril? Pakuks, et vähendada C-piilari visuaalset mahtu ? Või siis ikkagi aerodünaamika, et õhuvool tagaaknale suunata?
Tänapäeval on üks nendest terviklikest suundadest paraku "jooksusussi-disain", kus kogu kere on liigendatud kõikvõimalike ribade ja reljeefidega; taguots on "üles pööratud" nagu tursaperse, vähendades sellega nähtavust tagaaknast.
Suvalise näitena olgu toodud kasvõi volvo V40.
Sierra muidugi on tervikuna fenomen, laiatarbe-autode seas igatahes. Võibolla isegi juba natuke liiga äraleierdatud näide igapäevaauto disaini murrangulisusest.
Aga eitada seda ju ei saa, et selline ümar-lauge voolujoonelisus nii ees kui taga, ning laiad stangeplastiku pinnad kere sujuva jätkuna - olid uudsed.
Aga Sierra sedaanil see plastikriba C-piilaril? Pakuks, et vähendada C-piilari visuaalset mahtu ? Või siis ikkagi aerodünaamika, et õhuvool tagaaknale suunata?