02-10-2017, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2017, 23:00 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
OK, vaatan mingi hetk täpsemalt, mis triibud need seal on.
Mootor olevat käinud tegemisel... (pole kahjuks minu aparaat, vaid saan teda natuke näppida ), seega enne lammutamist püüan välistada need vead, mida on võimalik ilma mootorit lahti katkumata korda teha.
Küünlad said ühtlase pingutuse nüüd.
Muide enne kui küünlad maha keerasin, siis "tõmmuma" küünla silindrist tuli oluliselt ühtlasem POPS ja suits summutist, kui parempoolsest... seal kohe alguses väga õrn tegevus...
Mootor olevat käinud tegemisel... (pole kahjuks minu aparaat, vaid saan teda natuke näppida ), seega enne lammutamist püüan välistada need vead, mida on võimalik ilma mootorit lahti katkumata korda teha.
Küünlad said ühtlase pingutuse nüüd.
Muide enne kui küünlad maha keerasin, siis "tõmmuma" küünla silindrist tuli oluliselt ühtlasem POPS ja suits summutist, kui parempoolsest... seal kohe alguses väga õrn tegevus...
Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913