19-10-2017, 13:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2017, 16:49 PM ja muutjaks oli CHRhmm.)
minu põlvekaitsmed on Voshodi omad (vist voshod1...). Need pigem on esiratta alt tuleva pori kaitsmed... minu kasvu (~170) isikul ta katab häda vaevu sääred. Säärte välist külge enam ei kata ja reie osa samuti. Seega väga head porise ilmaga, kus saapad ja sääred jäävad puhtaks ratta alt tulevast porist.
Silindri ja silindri pea vahel on 0,5mm valmis tihend, sama, mis uuematele minskitele pandi. Sealt midagi järg ei anna. Iga kaane mahavõtmisega pole olnud vaja tihendit vahetada (silindripea on 5-6 korda pealt võetud ja tagasi pandud - ei ole muidugi hea kasutatud tihendit tagasi panna aga pole probleeme veel olnud).
Karteri ja silindri vahel oli see plöga kamm...
M1A/K125 tehnilised joonised näitavad sinna tihendi paksuseks 0,2mm (+/-0,05).
Eks see purgi asi oli vaja omal nahal järgi proovida
kes see ikka muidu teab, mis tugevusega reha vastu kolpa lööb.
Silindri ja silindri pea vahel on 0,5mm valmis tihend, sama, mis uuematele minskitele pandi. Sealt midagi järg ei anna. Iga kaane mahavõtmisega pole olnud vaja tihendit vahetada (silindripea on 5-6 korda pealt võetud ja tagasi pandud - ei ole muidugi hea kasutatud tihendit tagasi panna aga pole probleeme veel olnud).
Karteri ja silindri vahel oli see plöga kamm...
M1A/K125 tehnilised joonised näitavad sinna tihendi paksuseks 0,2mm (+/-0,05).
Eks see purgi asi oli vaja omal nahal järgi proovida

Riga7 (1972), Kovrovets K58 (1958), K58@100, Minsk M103 (1963), Jawa 360 + velorex 560 (1972), Jawa 559(1965), 2x Kovrovets K-175 (1958), Triumph Bonneville T100 (2019)
50+ vanused rattad EU matkad e. FB teema "Lõunasse Päikest otsima": https://www.facebook.com/groups/471167806998913