Urali mootori kokkupanek
#3

Minu kogemus on et, olgi üks kõik milline tähis vene juppid tuleb ikka kokku sobitada. Kui võimalik võta silinder ja kolb ilma rõngasteta aseta silinder raamatu peale nii et alt enam vähem õhutihe on. Lased kolvi nüüd silindrisse-kolb peab vaikselt allavajuma omalraskusel. Seejärel paned kolvid kaalule ja viid ühte kaalu(mul on lihvija millega freesisin kolvi seest rauda vähemaks), sõrmed sama otsi ühest kaalust kui võimalik. Nii egin mina oma urrrriga.
Muidugi kui on uued jubinad on nad konservandi all ja siis seda teha ei saa.
Siis tuleb mõõdud võtta. 1 silindri läbimõõt ülevalt siis risti ja siis alumine ots ning selle järgi vaatad kolvi.
Muidu ural tähistas minuarust A esimene rem. B teine rem. C rem. kolmas. Kolvisõrmel olid värviga tähis must, valge ja roheline(täpselt ei mäleta nii et, ära võta tõsiselt).
Kontrolli ka klapi puksid üle ja väntvõlli lõtk.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Urali mootori kokkupanek - Autor: prijuhin - 26-04-2004, 00:44 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne