20-10-2017, 11:02 AM
Vastame kodanike õigustatud küsimustele:
Buss oli seisnud kinnises ja korraliku sundventilatsiooniga ruumis aastast 1986. Elas üle laulva revolutsiooni ja kaks rahareformi. Miks on kusagil sellised ruumid, mille võti on kadunud, seda mina ei tea. Eks inimesed surevad ka ja nende viimased sõnad surivoodil ei pruugi olla selgesti arusaadavad, see võib olla põhjus, miks võti oli kadunud.
Mina tegelikult ei tea, kus asub Rakvere Kuusakoski ja mina ei ole seal kunagi käinud. Mina olen mugavalt samastumas noorema põlvkonnaga ja lasen niisketel pöialdel üle ekraani libiseda ja saadan puksiiri sinna kuhu vaja. Puksiir saagu hakkama, kasutagu vilkureid või kummihaamrit, eks pärast ole näha, kas lakume haavu või joome shampust. Tihti on äri edukus sõltuv just vähesest mõtlemisest ja kiirest tegutsemisest.
Pedaalide asetus on sellel bussil juhi seisukohast, ehk täpsemalt istumise kohast, järgmine: keskel on siduri pedaal, paremal on gaasipedaal ja pidur asub kusagil Ida-Virumaal. See on tingitud ilmselt sellest, et mingi seaduse kohaselt ei lubatud pidurisüsteemi ümber ehitada ja kuna pidurit pidi vajutama jõuga, siis oleks tulnud ehitada töösilindri liinist pedaali kõrvale viimiseks umbes poolemeetrine jõuõlg, mis oleks jalaga surumise jõu kes teab kuhu suunanud. Seda oleks saanud teha, aga kui vaadata kogu selle bussi keerulist hoovastikku, siis ajas see ilmselt kõik tehase mehed lühisesse. TA 6-1 on varasema mudeli kõrval oluliselt ergonoomilisem ja loogilisem ja üldse võiks arvata, et moderniseeritud mudel TA-st on maailma üks mugavamaid kuukulgureid võrreldes varasema puhtakujulise TA 6-ga.
Rool on hetkel manööverdamiseks peale pandud GAZ-i oma aga algselt oli TA 6 bussidel MAZ 200 rool, millele oli keskele treitud peene nuudiga südamik. See on nii suur rool, et mis iganes asendis istub juht rooli taga, et mugavalt tüürida puust maanteeaurikut kruusastel kiirteedel. Roolivõimendit polnudki rooli suure läbimõõdu tõttu vaja.
Käsipidur on naljakas tõesti, piduri peale tõmbamiseks on vaja hoob tõmmata ukse ette ja väljumine läheb veelgi keerulisemaks kui see enne ühe ratta peal asuvast juhiuksest oli. Arvata võib, et konkreetne soorituste järjekord oli selline: juht väljus bussist, astus paar sammu eemale, märkas üle õla, et buss hakkas liikuma, karjus kõva häälega "bljääääd", tormas bussi juurde, avas vilunud liigutusega ukse ja tõmbas kässari peale. Seega hea oli, et käsipiduri hoob asus just ukse all ja polnud vaja kusagile sügavale salongi sukelduda ohutuse tagamiseks.
A muidu on tore buss.
Buss oli seisnud kinnises ja korraliku sundventilatsiooniga ruumis aastast 1986. Elas üle laulva revolutsiooni ja kaks rahareformi. Miks on kusagil sellised ruumid, mille võti on kadunud, seda mina ei tea. Eks inimesed surevad ka ja nende viimased sõnad surivoodil ei pruugi olla selgesti arusaadavad, see võib olla põhjus, miks võti oli kadunud.
Mina tegelikult ei tea, kus asub Rakvere Kuusakoski ja mina ei ole seal kunagi käinud. Mina olen mugavalt samastumas noorema põlvkonnaga ja lasen niisketel pöialdel üle ekraani libiseda ja saadan puksiiri sinna kuhu vaja. Puksiir saagu hakkama, kasutagu vilkureid või kummihaamrit, eks pärast ole näha, kas lakume haavu või joome shampust. Tihti on äri edukus sõltuv just vähesest mõtlemisest ja kiirest tegutsemisest.
Pedaalide asetus on sellel bussil juhi seisukohast, ehk täpsemalt istumise kohast, järgmine: keskel on siduri pedaal, paremal on gaasipedaal ja pidur asub kusagil Ida-Virumaal. See on tingitud ilmselt sellest, et mingi seaduse kohaselt ei lubatud pidurisüsteemi ümber ehitada ja kuna pidurit pidi vajutama jõuga, siis oleks tulnud ehitada töösilindri liinist pedaali kõrvale viimiseks umbes poolemeetrine jõuõlg, mis oleks jalaga surumise jõu kes teab kuhu suunanud. Seda oleks saanud teha, aga kui vaadata kogu selle bussi keerulist hoovastikku, siis ajas see ilmselt kõik tehase mehed lühisesse. TA 6-1 on varasema mudeli kõrval oluliselt ergonoomilisem ja loogilisem ja üldse võiks arvata, et moderniseeritud mudel TA-st on maailma üks mugavamaid kuukulgureid võrreldes varasema puhtakujulise TA 6-ga.
Rool on hetkel manööverdamiseks peale pandud GAZ-i oma aga algselt oli TA 6 bussidel MAZ 200 rool, millele oli keskele treitud peene nuudiga südamik. See on nii suur rool, et mis iganes asendis istub juht rooli taga, et mugavalt tüürida puust maanteeaurikut kruusastel kiirteedel. Roolivõimendit polnudki rooli suure läbimõõdu tõttu vaja.
Käsipidur on naljakas tõesti, piduri peale tõmbamiseks on vaja hoob tõmmata ukse ette ja väljumine läheb veelgi keerulisemaks kui see enne ühe ratta peal asuvast juhiuksest oli. Arvata võib, et konkreetne soorituste järjekord oli selline: juht väljus bussist, astus paar sammu eemale, märkas üle õla, et buss hakkas liikuma, karjus kõva häälega "bljääääd", tormas bussi juurde, avas vilunud liigutusega ukse ja tõmbas kässari peale. Seega hea oli, et käsipiduri hoob asus just ukse all ja polnud vaja kusagile sügavale salongi sukelduda ohutuse tagamiseks.
A muidu on tore buss.
Tõnu Piibur
5116265