21-10-2017, 13:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-10-2017, 13:09 PM ja muutjaks oli TeeTL.)
Härmatis käib juba katuseid mööda
Ka mõned viimased remondipähklid enne talvekorterisse sõitmist said läbi näritud.
Kaugtulede klõpsimisel juhtus aegajalt, et heledama valgustatuse asemel saabus totaalne blackout.
Pimedal maanteel on see päris ehmatav hetk, kui teed enam näha pole
Ainus lohutus seisneb selles, et kedagi parasjagu vastu ju ei tule, seega kokkupõrkeoht puudub 
Ühe korra oli kaugtulelüliti juba vahetatud, doonorilt saadud kasutatud lüliti vastu. Mõneks ajaks oli sellest abi, aga lõpuks kadusid kaugtuled sootuks. Ehk siis algpõhjus oli jäänud kõrvaldamata.
Lüliti väljakaevamisteekond oli küll juba täiesti meelest läinud, ent osutus kuni viimase pulgani lihtsaks nagu laste konstruktor, kuigi ka rool tuli maha võtta. Vea põhjus selgus lülitiploki lahtivõtmisel kiiresti - oksüdeerunud kontaktid.
Hammasrihm käis selle hooaja jooksul maha-ja-peale kolmandat korda. Seekord tingis majandamisvajaduse lekkiv kaelustihend väntvõlli eesmises otsas. Pärast sõitu jäi ikka paar tilka põrandale, aga pikema seismise järel suuremat loiku ei tekkinud. Seega pidi põhjus olema eelkõige võlli simmerlingis.
Vana tihend oli rabe kui kivi ja muidugi lihvis ka sooned vändakaela lootusetult sisse.
Õnneks lubas simmeri pesa sügavus paigutada sinna pisut paksema tihendi, millel hõõrdepinnad olid sissekulunud soonte suhtes väljapool. Võibolla oleks piisanud ka ainult uuest pehmest tihendist, aga asendi nihutamine soonte suhtes tundus kindlama variandina. Neljandat korda paari kuu jooksul poleks viitsinud enam rihma edasi-tagasi kiskuda
Pärast neid toiminguid ja ka tagurdustulelüliti kontaktide puhastust käigukasti all, olid otsesed ülevaatusevaenulikud ilmingud likvideeritud. ÜV tulemus oli nagu ta oli
ehk kui mingit muud jama ei juhtu, siis tähistab vana kere järgmisel aastal oma 35ndat sünnipäeva ikka veel liikluses.
Ametlik registreerimiskuupäev tehnilises passis on küll 1988, aga VIN-koodi järgi dešifreerituna on tootmisaeg 05.1983. Vähemalt väidab nii üks tore ja põhjalik varuosakataloogileht http://www.toyodiy.com/
Ka mõned viimased remondipähklid enne talvekorterisse sõitmist said läbi näritud.
Kaugtulede klõpsimisel juhtus aegajalt, et heledama valgustatuse asemel saabus totaalne blackout.
Pimedal maanteel on see päris ehmatav hetk, kui teed enam näha pole


Ühe korra oli kaugtulelüliti juba vahetatud, doonorilt saadud kasutatud lüliti vastu. Mõneks ajaks oli sellest abi, aga lõpuks kadusid kaugtuled sootuks. Ehk siis algpõhjus oli jäänud kõrvaldamata.
Lüliti väljakaevamisteekond oli küll juba täiesti meelest läinud, ent osutus kuni viimase pulgani lihtsaks nagu laste konstruktor, kuigi ka rool tuli maha võtta. Vea põhjus selgus lülitiploki lahtivõtmisel kiiresti - oksüdeerunud kontaktid.
Hammasrihm käis selle hooaja jooksul maha-ja-peale kolmandat korda. Seekord tingis majandamisvajaduse lekkiv kaelustihend väntvõlli eesmises otsas. Pärast sõitu jäi ikka paar tilka põrandale, aga pikema seismise järel suuremat loiku ei tekkinud. Seega pidi põhjus olema eelkõige võlli simmerlingis.
Vana tihend oli rabe kui kivi ja muidugi lihvis ka sooned vändakaela lootusetult sisse.
Õnneks lubas simmeri pesa sügavus paigutada sinna pisut paksema tihendi, millel hõõrdepinnad olid sissekulunud soonte suhtes väljapool. Võibolla oleks piisanud ka ainult uuest pehmest tihendist, aga asendi nihutamine soonte suhtes tundus kindlama variandina. Neljandat korda paari kuu jooksul poleks viitsinud enam rihma edasi-tagasi kiskuda

Pärast neid toiminguid ja ka tagurdustulelüliti kontaktide puhastust käigukasti all, olid otsesed ülevaatusevaenulikud ilmingud likvideeritud. ÜV tulemus oli nagu ta oli
ehk kui mingit muud jama ei juhtu, siis tähistab vana kere järgmisel aastal oma 35ndat sünnipäeva ikka veel liikluses.
Ametlik registreerimiskuupäev tehnilises passis on küll 1988, aga VIN-koodi järgi dešifreerituna on tootmisaeg 05.1983. Vähemalt väidab nii üks tore ja põhjalik varuosakataloogileht http://www.toyodiy.com/