21-10-2017, 16:55 PM
Ülevaatuse ainukseks veaks oli vasaku tule vale reguleering ja parema tule imelik valgusvihk (pirn pole pesas kenasti). Kohapeal ei õnnestunud vigasid kõrvaldada.
Kodus selgus, et vasaku tule elektriline reguleering oli jooksnud ühte äärde põhja ja ei lasknud manuaalreguleeringuga tule vihku enam tõsta vajalikku kõrgusesse.
Parema tule pirni hõõgniit oli kuumusega vajunud kõhukaks, nagu peremehe kõht. Sellepärast ka valgusvihk paigast ära. Uus pirn parandas olukorra.
Koorem peale ja lõbusõidule. Nagu vene aeg oleks kätte jõudnud, kus veokaga käidi niisama maal. Enne minekut panin mootorisse pesuvedelikku. Tagasi tulles sai rattamutrid pingutada. Täna veel üks "taksosõit", sai viidud noor sugulane maale. Tagasitulles kohe mootoriõli jooksma ja rattamutrid jälle pingesse. Enne uue õli panekut sai veel ühe vaheõliga mootor loputatud. Küll selles mootoris on palju paska. Viimase 300km jooksul on sealt läbi käinud juba neli õli ja ikka on must.
Nüüdseks on kõik uued õlid sees ja neile lisatud ka hado.
Kodus selgus, et vasaku tule elektriline reguleering oli jooksnud ühte äärde põhja ja ei lasknud manuaalreguleeringuga tule vihku enam tõsta vajalikku kõrgusesse.
Parema tule pirni hõõgniit oli kuumusega vajunud kõhukaks, nagu peremehe kõht. Sellepärast ka valgusvihk paigast ära. Uus pirn parandas olukorra.
Koorem peale ja lõbusõidule. Nagu vene aeg oleks kätte jõudnud, kus veokaga käidi niisama maal. Enne minekut panin mootorisse pesuvedelikku. Tagasi tulles sai rattamutrid pingutada. Täna veel üks "taksosõit", sai viidud noor sugulane maale. Tagasitulles kohe mootoriõli jooksma ja rattamutrid jälle pingesse. Enne uue õli panekut sai veel ühe vaheõliga mootor loputatud. Küll selles mootoris on palju paska. Viimase 300km jooksul on sealt läbi käinud juba neli õli ja ikka on must.
Nüüdseks on kõik uued õlid sees ja neile lisatud ka hado.