23-10-2017, 21:43 PM
(23-10-2017, 21:38 PM)Tegelane5 Kirjutas:(22-10-2017, 23:36 PM)41Degree Kirjutas: Minu iva oli tegelt see, et ma ei oska näha põhjust, miks peaks lõhkumaläinud mootoril rohkem jõudu olema kui muidu 100%-liselt koormatud mootoril. Kui pöörded on üle tavalise piiraja, siis inertsist tulenevat lisaenergiat ärgem arvestagem, räägime eespool mainitud mäkkesõidust. A see, et mina aru ei saa, ei tähenda muidugi, et olla ei või... Nt seda, et MAZi pihustitest ei suudetud vajalikku kütusekogust läbi pressida ning siis võeti vajalikul hetkel õli appi...
Samas vbolla ikkagi piisas lõhkumaläinud kone lisa vingaalist tõusu alghetkel. Kuna vabalthingav diisel pikkadel tõusudel kustub ära aga antud näites lõhkumaaetuna jõudis enne ära kustumist tippu välja.
Diisel Golf löhkuma minnes nüüd küll mingit ägedamat minekut tunda ei andnud ,vähemalt
mina ei märgand........
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV