06-05-2004, 16:07 PM
Surveastme võib tõsta, kui tänavasõiduks ja kauakestvaks siis 8-8,5... kui katsetamiseks või võidusõiduks siis 10-13. (Kolvi ülemise pinna ja silindripea vahele peab jääma igal juhul umbes 1mm vaba ruumi, et gaasidel oleks kus liikuda ja et detoneerima ei hakkaks)
Karteris sisselaskekanal ja \"väntvõlli auk\" 12mm, karpa panna 12mm lõõriga ja pikendada 70mm pika vahetükiga sisselaskekanli pikkust. Panna mõistlik õhupuhasti.
Sisselaskefaaside muutmise kallale ei soovita eriti minna, aga kui väga tahad siis -40ÜSS - +40ASS kandis...
Eemaldada kõik valujäägid ülevoolukanalitest ja karterist, teha gaaside voolamine võimalikult vabaks. KOntrollida ära, et silindri alumise tihendi kuju, karteri ülevooluaknad ja silindri ülevoolukanalid oleksid täpselt sama kujuga. Silindri alumisse \"seelikusse\" võib teha ülevoolukanalite kohale samalaiused väljalõiked (ja täpselt samasugused tuleb teha ka kolbi , et ASS kokku langeksid).
Korralikud laagrid väntvõllile, korralik simmerling, sidurikaan kindlalt tihendiga peale.
Aga kas see kõik seda vaeva väärt on....
Karteris sisselaskekanal ja \"väntvõlli auk\" 12mm, karpa panna 12mm lõõriga ja pikendada 70mm pika vahetükiga sisselaskekanli pikkust. Panna mõistlik õhupuhasti.
Sisselaskefaaside muutmise kallale ei soovita eriti minna, aga kui väga tahad siis -40ÜSS - +40ASS kandis...
Eemaldada kõik valujäägid ülevoolukanalitest ja karterist, teha gaaside voolamine võimalikult vabaks. KOntrollida ära, et silindri alumise tihendi kuju, karteri ülevooluaknad ja silindri ülevoolukanalid oleksid täpselt sama kujuga. Silindri alumisse \"seelikusse\" võib teha ülevoolukanalite kohale samalaiused väljalõiked (ja täpselt samasugused tuleb teha ka kolbi , et ASS kokku langeksid).
Korralikud laagrid väntvõllile, korralik simmerling, sidurikaan kindlalt tihendiga peale.
Aga kas see kõik seda vaeva väärt on....