07-11-2017, 21:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-11-2017, 08:09 AM ja muutjaks oli sven1.)
Volga millest siin siis juttu, sai 15 aastat tagasi võimaluste ja parema äranägemise järgi renoveeritud. Keevitaja oli abis ja ka pahteldused said koos pahteldajaga tehtud. Ise olin siis veel 20 aastane. Renoveerimisele kulus kaks aastat. Oli valmis saades kõva sõna. 2004, 2005 käisin ka volgade kokkutulekutel, kust sain ka alati originaalsusest esimese kolme hulka. Nüüd aastaid hiljem ja peale kõiki neid teisi autosid on mul häbi vaadata seda, kuidas mul tookord sai asi renoveeritud. Ühesõnaga läheb pilbasteks tagasi ja nullist. Uksed tiivad on kõik uued, et need tuleb lihtsalt paremini paika ajada. Aga põhja keevitused ei vasta enam meie nägemusele renoveeritud autost. Et lappimine ei ole renoveerimine.
Ma ei tea, kas mul isa ei mäleta, aga tegelikult on see auto Kanadast tagasi toodud (saadetud). Kas siis ei olnud enam võimalusi auto remondiks seal või mingid muud üllamad eesmärgid aga ühesõnaga maandus ta siia Võrru miilitsaülema autoks. Ja tema poja käest sai ta ka ostetud. Kanadast saatsid selle auto teele siis miilitsaülema sugulased. Autol on inglis keelsed jutud. Kahjuks spidokas oli nii halvasti säilinud, et pidin venekeelsega asendama. Spilka aga ikka veel uhkelt inglise keelne - ka mitme värvikorra alt välja puhastatuna on ikkagi kõik jutud veel loetavad. Plaan on nüüd kindlasti see Inglis keelne spidokas taastada. Auto automaat käigukast oli kiiresti asendatud manuaalsega ja põrandast siis tuimalt auk läbi kangi jaoks. Originaal käigukast koos vanametalliga oli leidnud ammu oma tee sinna toredasse paika. Mootorit oli nii palju remonditud, et lõpuks olid erineva pikkusega kepsud sees - ei tea kuidas ta nii hästi töötas, sest ma ei pidanud mootori remonti alul vajalikuks. No ei osanud ka. Nüüd hiljem käisin sealsamas Lõunakeskuse vastas ja seal sai siis parem kui uus mootor tehtud. Mees imestas, et kuidas see mind siiani ära vedas. Tunnistasin ka, et hirmsasti tossas küll juba mõnda hädatappu pruuti vedades.
Auto sai taastatud III seeriaks, kuna lihtsalt ei olnud II seeria nikleid ja neid kolmandaid jagus nii, et sai veel teistele. Nimelt käis mul üks tuttav vana-mööbli kaupmees talust talusse ja talle oli ka ülesandeks antud vana-volga juppide nurumine.
Ma ei tea, kas mul isa ei mäleta, aga tegelikult on see auto Kanadast tagasi toodud (saadetud). Kas siis ei olnud enam võimalusi auto remondiks seal või mingid muud üllamad eesmärgid aga ühesõnaga maandus ta siia Võrru miilitsaülema autoks. Ja tema poja käest sai ta ka ostetud. Kanadast saatsid selle auto teele siis miilitsaülema sugulased. Autol on inglis keelsed jutud. Kahjuks spidokas oli nii halvasti säilinud, et pidin venekeelsega asendama. Spilka aga ikka veel uhkelt inglise keelne - ka mitme värvikorra alt välja puhastatuna on ikkagi kõik jutud veel loetavad. Plaan on nüüd kindlasti see Inglis keelne spidokas taastada. Auto automaat käigukast oli kiiresti asendatud manuaalsega ja põrandast siis tuimalt auk läbi kangi jaoks. Originaal käigukast koos vanametalliga oli leidnud ammu oma tee sinna toredasse paika. Mootorit oli nii palju remonditud, et lõpuks olid erineva pikkusega kepsud sees - ei tea kuidas ta nii hästi töötas, sest ma ei pidanud mootori remonti alul vajalikuks. No ei osanud ka. Nüüd hiljem käisin sealsamas Lõunakeskuse vastas ja seal sai siis parem kui uus mootor tehtud. Mees imestas, et kuidas see mind siiani ära vedas. Tunnistasin ka, et hirmsasti tossas küll juba mõnda hädatappu pruuti vedades.
Auto sai taastatud III seeriaks, kuna lihtsalt ei olnud II seeria nikleid ja neid kolmandaid jagus nii, et sai veel teistele. Nimelt käis mul üks tuttav vana-mööbli kaupmees talust talusse ja talle oli ka ülesandeks antud vana-volga juppide nurumine.
Tõde on kusagil olemas! Tõenäoliselt sügaval pahtli all