11-11-2017, 09:06 AM
Parandus: võib minna, aga ei pruugi.
Nullilähedane surve võib tähendada näiteks mittesulguvat klappi. Või auku kolvis. Või labaselt kinnijäänud rõngaid. Mis võivad, aga ei pruugi lahti tulla.
Mosse mootori normaalne surve on 8+ bar, alla selle see pealesõjaaegne pada küll käib, aga halvasti.
Kui säde kord on ja kord ei ole,s isi esimese asjana vaata jaoturi võlli laperdamist. Neid jaotureid küll nähtud, mille nukkmuhv pool milli loksub (tuletan meelde, et kontaktivahe on 0,3 mm).
Tõrkuva mootori diagnoos neti teel on piin kõigile osapooltele. Kas tõesti ei leidu tutvusringkonnas kedagi, kes saaks selle mootori üle vaadata enne, kui see päris katki tehakse?
Nullilähedane surve võib tähendada näiteks mittesulguvat klappi. Või auku kolvis. Või labaselt kinnijäänud rõngaid. Mis võivad, aga ei pruugi lahti tulla.
Mosse mootori normaalne surve on 8+ bar, alla selle see pealesõjaaegne pada küll käib, aga halvasti.
Kui säde kord on ja kord ei ole,s isi esimese asjana vaata jaoturi võlli laperdamist. Neid jaotureid küll nähtud, mille nukkmuhv pool milli loksub (tuletan meelde, et kontaktivahe on 0,3 mm).
Tõrkuva mootori diagnoos neti teel on piin kõigile osapooltele. Kas tõesti ei leidu tutvusringkonnas kedagi, kes saaks selle mootori üle vaadata enne, kui see päris katki tehakse?