17-11-2017, 17:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2017, 20:29 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(16-11-2017, 19:19 PM)otipoiss Kirjutas: Pilti võtta kui W201 jutu lisa-illustratsiooniks.
PS. Kutsikas on 83'
Vaat see on Tegija auto ja kui on piisavas korras, võiks alates 2.jaanuar Musta Numbrit taodelda

Täpselt sinna olemegi jõudnud ja mind kohe väga huvitaks, kuidas Alwaro teatab siis, et Musta Numbriga vanatehnika ei sobi Uunikute Talverallile???? Ja KUI veebruari alguseks on Mustas Numbris ka mõni 700-Volvo??? Teoorias võimalik, kõik ju VAID rahas kinni.
Jah, w201 puhul saab öelda, et plastküljed ei ole veel "piisavalt vana" (käib ka w124 kohta) ja 700-Volvo puhul feislifti eelne elik kuni 1989algus peaks olema.
Kuna minu korralduslikest ideedest ei ole veel Talverallit liiga kaugele viidud, siis ma pakun välja ühe adekvaatse kriteeriumi: KÕIK need autod, mille mudel on aastal 2018 õigustatud saama Musta Numbrit, on Talverallile sobilikud. Aga sobib VAID algse välis- ja sisedisainiga isend ehk näiteks Audi C3 puhul pika armatuuri ja sileda küljega isend ei päde, Sirje puhul oleks tingimus Mk.I ehk AINULT eesmises kaitserauas asuvate suunatuledega isendid kuni 1986 algus!!!
Eestis enam levinud ja tuttavamatest autodest esitleti 1983 selliseid legende: VW Golf Mk.2, Peugeot 205, Alfa-Romeo 33, Fiat Uno, Jeep XJ, Honda Civic 3.gen, Honda CR-X, Ford Fiesta Mk.2, Ford Orion (oo õudust...), Toyota Corolla E80 ja Renault 25. Nende autode esimese väljalaske isendid peaks kõik Talverallile sobima.
Aastast 1982 on juba tuntud autodele e30, C3Sigar, Sierra, Volvo 700-seeria ja w201 LISAKS Talverallidel osalenud Cimarron

Veel varasemast ja väga moodsa disainiga auto oleks aga Renault Fuego aastast 1980, mis juba 1984 sai feislifti

PS: ma ei pannud seda 1982 Volvo 760'et niisama, KEEGI võiks selle minna Eestisse tuua! Herr Piibur & Co, kui Volvo-entusiastid??? Oleks rikas, tooks kohe iseendale!
Seal kuulutuses on vägagi kenasti öeldud: 3200 toodeti, 800 loobiti katustelt alla, sõidutati rongide ette jne turvatestimise käigusning selle auto puhul on tegu Rootsi võib-olla parima alles oleva 1982 isendiga (mis pole muuseumis). Mis arvata, kui MITU autot üldse on sellest 2400'st kundedeni jõudnust ÜLE Maailma alles? Julgen pakkuda, et vähemalt 25 tükki 1982-1983 toodetud 760-nimelist on Eestiski kasutatutena hukatud. Praegu on ARVELOLEVATENA alles 5 1982.a. sedaani ja 2 diisel-vagunit (üks 740 nime all) ning 1983 aastast 10 bensukat ja 3 diislit sedaanidena. Ehk päris õiget esimest 700-seeriat on 19 autot....nendest sõiduvõimelisi kui, siis paar-kolm ja kõik pole kindlasti enam ka füüsiliselt olemas!
Samas võrdluseks sedasinast w201 registris mudelinimega 190E ja D, on aastast 1983 veel arvel 63 bensukat + 4 diislit!!!