17-11-2017, 18:58 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2017, 19:09 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
Kuna mind hakaksid juba mõned ajad tagasi trakatsid rohkem huvitama, siis sai elukestva õppe käigus Kehtnas T-katti õppimas käidud Nüüd veel ARK vaja teha...
Aga see haagiste värk oli ka üks põhjustest! Nimelt võib ju praegugi B-katiga traktoriga sõita ja kui on enne LSi kehtima hakkamist saadud B-kat, siis masinrongi lubatud täismass 18tonni. Noortel C-katiga sama, B-katiga 8 tonni. Saan T kätte, siis on sama, mis CE'ga sõita lunatakse elik "piiramatu". Aga õppimise maksis EU kinni ja "traktoristil"puuduvad (veel?) kõiksugused veokamehe piirangud.
Teine asi on moodsad traktorid, mis võivad sõita "tehase lubatud" kiiruseni ja see on ka 70 ning rohkemgi. 50 km/h on tavaline. Aga mis on: traktori taga võid vedada ikak vägevaid kärusid ja trakatsi taga pole keelatud ka O2-kuulpeaühendusega haagist vedada.
Võtsin odavamad regatud trakatsid ja veebist nende teh.andmed. Nendega saab ikka omajagu haagist B-katiga lähi-vahemaadel vedada
Näiteks T-40AM, kiiruspiirang 30 km/h
Täismass 4400 kg
Registrimass 4400 kg
Tühimass 2900 kg
Kandevõime1500 kg
Piduritega haagise lubatud mass 5800 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 2900 kg
Või T-25, 22 km/h, mis on aeglane
Täismass 2480 kg
Registrimass 2480 kg
Tühimass 1930 kg
Kandevõime 550 kg
Piduritega haagise lubatud mass 3000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 1000 kg
Aga hing on haige hoopis JCB Fastrac peale, näiteks selline 80 km/h ja kuni 28 tonni haagist vedada võiv 2-kohaline traktor. Kasutatud 60-65 km/h Fastrac'e on aga veel rohkem ja hind ei olegi ulme, hakkavad seal 16K+kõm pihta. Uue hind on kosmos aga selline kasti ja kunniga on kurat ikka seks küll. Ja mis salata, pole kaugelt otsida ega ära tuua kui üle lahe Soomest või Lätist!!!
Üldse mõlgub mõtteid mingi komplekt, kus oleks ka haage, näiteks tšehhid pakuvad võimalust koos kraanaga madala haagisega osta. Sellisele jagub Eestis tööd ja leiba alati(seks). See ju ei karda ei libedat ega pehmet, vähemalt mitte nii nagu sadulad.
Aga see haagiste värk oli ka üks põhjustest! Nimelt võib ju praegugi B-katiga traktoriga sõita ja kui on enne LSi kehtima hakkamist saadud B-kat, siis masinrongi lubatud täismass 18tonni. Noortel C-katiga sama, B-katiga 8 tonni. Saan T kätte, siis on sama, mis CE'ga sõita lunatakse elik "piiramatu". Aga õppimise maksis EU kinni ja "traktoristil"puuduvad (veel?) kõiksugused veokamehe piirangud.
Teine asi on moodsad traktorid, mis võivad sõita "tehase lubatud" kiiruseni ja see on ka 70 ning rohkemgi. 50 km/h on tavaline. Aga mis on: traktori taga võid vedada ikak vägevaid kärusid ja trakatsi taga pole keelatud ka O2-kuulpeaühendusega haagist vedada.
Võtsin odavamad regatud trakatsid ja veebist nende teh.andmed. Nendega saab ikka omajagu haagist B-katiga lähi-vahemaadel vedada
Näiteks T-40AM, kiiruspiirang 30 km/h
Täismass 4400 kg
Registrimass 4400 kg
Tühimass 2900 kg
Kandevõime1500 kg
Piduritega haagise lubatud mass 5800 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 2900 kg
Või T-25, 22 km/h, mis on aeglane
Täismass 2480 kg
Registrimass 2480 kg
Tühimass 1930 kg
Kandevõime 550 kg
Piduritega haagise lubatud mass 3000 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 1000 kg
Aga hing on haige hoopis JCB Fastrac peale, näiteks selline 80 km/h ja kuni 28 tonni haagist vedada võiv 2-kohaline traktor. Kasutatud 60-65 km/h Fastrac'e on aga veel rohkem ja hind ei olegi ulme, hakkavad seal 16K+kõm pihta. Uue hind on kosmos aga selline kasti ja kunniga on kurat ikka seks küll. Ja mis salata, pole kaugelt otsida ega ära tuua kui üle lahe Soomest või Lätist!!!
Üldse mõlgub mõtteid mingi komplekt, kus oleks ka haage, näiteks tšehhid pakuvad võimalust koos kraanaga madala haagisega osta. Sellisele jagub Eestis tööd ja leiba alati(seks). See ju ei karda ei libedat ega pehmet, vähemalt mitte nii nagu sadulad.