17-11-2017, 20:28 PM
Ostsime kunagi ühe T-40. Selgus, aga et vahekastil poolraamide kinnituskohast suur tükk lahti ja mujal mõrasid.
Ilmselt oli kasutati seda KUN tõstukiga ja jäeti arvestamatta koormus, mida traktor/tõstuk suudab taluda.
Ka kivide korjamisel tagarippes kühvliga võib kühvli ülekoormamine lõppeda vahekasti kahjustamisega,
kui esots parajalt kõrguselt prantsatusega maad puudutab.
Igatahes sai vahetasime teise traktori küljest uus pandud. Oli ilmselt mingi muu mudel, kuna võllile, mille külge piduri ja
siduri pedaalid kinnituvad vahekastis toetumise jaoks auku pole. Selle asemel on võlli hoidval kronsteinil (kinnitub käigukasti korpuse külge 4 poldiga,
aga 1 jaoks auk puudub) 2 võlli auku/aasa. Asi sai lahendatud nii, et lisaks vahekastile sai teise traktori küljest ka pedaali võllide kronstein koos pedaalidega.
Võib juhtuda, et mõni käpa polt on vaja paar mm lühemaks lihvida, et vastu vaheksasti ei käiks.
Ilmselt oli kasutati seda KUN tõstukiga ja jäeti arvestamatta koormus, mida traktor/tõstuk suudab taluda.
Ka kivide korjamisel tagarippes kühvliga võib kühvli ülekoormamine lõppeda vahekasti kahjustamisega,
kui esots parajalt kõrguselt prantsatusega maad puudutab.
Igatahes sai vahetasime teise traktori küljest uus pandud. Oli ilmselt mingi muu mudel, kuna võllile, mille külge piduri ja
siduri pedaalid kinnituvad vahekastis toetumise jaoks auku pole. Selle asemel on võlli hoidval kronsteinil (kinnitub käigukasti korpuse külge 4 poldiga,
aga 1 jaoks auk puudub) 2 võlli auku/aasa. Asi sai lahendatud nii, et lisaks vahekastile sai teise traktori küljest ka pedaali võllide kronstein koos pedaalidega.
Võib juhtuda, et mõni käpa polt on vaja paar mm lühemaks lihvida, et vastu vaheksasti ei käiks.