18-11-2017, 14:10 PM
(18-11-2017, 13:25 PM)Suuredmootorid Kirjutas: Rulli osas on ju pretsedent juba olemas, mäletaks nagu kunagise BMW tehasemeeskonna sõjamaalingu vaimus teibitud nelikveolist iX-i :-)
Priidu viimastel korraldusaastatel leidus igasugu uuemat kraami. E30 325iX, Hoomeri 1988. aasta Celica, 1995. aasta Niva, Stihli B3-Audi jms.
Tegelikult võiks mõistlik arengusuund olla ka hilisemate autode lubamine, aga see eeldaks, et keegi mõtleb välja toimiva meetodi romude eraldamiseks. 1980.-date teise poole masinaid on PALJU ja enamik neist ei oma erilist esteetilist väärtust. Küsimus on selles, mismoodi romude pealetungi vältida ja lubada rajale vaid viisakamad isendid. Eelmisel aastal räägitud, kuid mitte veel toimima pandud "kollase kaarti" meetod toimib tagantjärele, uuemate autode puhul oleks minu meelest vajalik nende eelhindamine, et välistada ebaesteetiliste isendite rajalepääs. Roostes/mõlkis 1970.-date Ziguli ei ole ilus vaadata, aga ta ei riku vanatehnikaürituse üldpilti nii palju kui 1987.-da aasta roostes/mõlkis Audi või Golf-2.
Sellest eelkontrollist on ka aastaid räägitud, aga ilmselgelt ei ole ühelgi korraldusmeeskonnal üleliigset ressurssi selle tarbeks.