18-11-2017, 17:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-11-2017, 17:53 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(18-11-2017, 12:39 PM)nymmik Kirjutas: Priit, kuidas siis nüüd on? sinu sõnad olid et rull ja sirje ei saa kunagi Talverallile kui ei ole M3 või Xr4? Ja nüüd juba C3-ed ja Mersud Volvod soovitatud?
Mersu kutsikas W201 ja "Must number" ma siin tahaks näha Indrek S. tundeid ja emotsioone. Aastad on kasvanud aga kas asjad ikka omavad seda tähendust tegelikult?
Sa mõtle, kui mitu aastat tagasi see väide oli??? See oli jäme 10-12 aastat tagasi, kui viimased Eestiski müüdud Sierrad olid "peaagu uued autod"
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Aga sellesk sai tehtud ju ka klass "moodne", et reaalselt parema sõidetavusega autod vanakestest eraldada. Esiteks aastaarvult uuemad ja siis ka mudelilt uuemad.
Teine asi: mina ajasin oma joont Euroopaga koos, võtsin kogu aeg nendelt snitti, jälgisin pidevalt Euroopa mitte-sportliku historicu ehk siis just samasuguste sõitude suundumusi. Aga isegi FIA autosport on jõudnud sinnamaani, et 80'te autod on igati "legaalsed".
Korduvalt olen viidanud Patric Zanirolile ja Tema korraldatavatele kuulsatele vanatehnikarallidele. www.zaniroli.com
Janauaris 2018 toimub järjekordne ehk siis LE 64e RALLYE NEIGE ET GLACE A VILLARD-DE-LANS
Ja seal on nii, sõidavad AINULT sõiduautod:
Groupe 2 : de 1946 à 1955
Groupe 3 : de 1956 à 1963
Groupe 4 : de 1964 à 1973
Groupe 5 : de 1974 à 1983
Groupe 6 : de 1984 à 1993
Groupe 7 : Véhicules 4x4 à 1993
Kõigis klassides autot töömahuga KUNI 1300 kuubikut, koefitsent 0,80.
Ja MIDA KURADIT me siin Eestis telefoniposti püksi topime???? Seal käivad sõitmas Maailma kuulsuses Autospordist, näiteks Henri Pescarolo, ja sõidetakse nii vanade Porschede, tehasekonditsioonis Delta Integralede kui ka uuemate Fiatitega!!! Audi Quattro on lihtsalt "Liiga tavaline "juba :
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
![Big Grin Big Grin](https://forum.automoto.ee/images/smilies/biggrin.gif)
Kusjuures Cinquecento tuli üldkokkuvõttes teiseks, 11.koht oli Audi 80 GLS B2 ja 16.koht Pug 205GTi.
Veelkord: vaadakem ikka KRIITILISE pilguga praegune nimekiri üle ja alles siis väitkem midagi! Jah, KÕIGI aastate osalenud vanadest põnevatest SÕIDUautodest saaks ülivinge rivi, mis annaks teatud mõttes silmad Euroopalegi ette, seda just talvel rallimise kontekstis. Aga kui me praegu jätame alles euroopaliku vanatehnikaralli mõiste alla käiva tehnika ja sealt lööks minema ka tava-igava nõukatehnika, pole meil sittagi ette näidata.
EDIT: tegin praeguse ehk 18.11 seisuga kokkuvõtte: 47 "välismaa" SÕIDUautot(laadset koos kuni3,5tonni kastikatega) ja 2 väärikat Nõukatehnikat (Gaz 20 ja 21). + Hart'i kupee ja Tai Ticod. Kui nüüd rookida välja veel ka Laplanderid, Länkarid jms, Hinsbergi MR2 minema saata ja veel mõned maisnad KRIITILISE pilguga üle vaadata a'la nr.66Põrnikas, ei jäägi midagi järele...
Lisaks paljud noored lihtsalt enam ei taha mingeid laadasid ja mossesid ja ma täiesti mõistan neid! Ma ka enam ei taha, ma valiks tuhat korda enne vagun-e30'ne!!!!