19-11-2017, 00:46 AM
(19-11-2017, 00:19 AM)Marko Kirjutas: Selle "oma joru" pärast nüüd vabandust paluda küll vaja pole
Igati asjalik vanatehnika taastamine ja siis hävitamine...
Sport ongi selline, eks historic rallidel saab ka aegajalt väärtuslikke autosid hukka.
Ehk on paslik siin küsida - vaatan neid 53 kabiine 51 ninaga ja aru ei saa, kuidas selline kooslus sünnib? Mis on põhjendus? Kaasaegne salong ristatud laheda välimusega nospliga? Vaevalt...
Tere jah ja tore et keegi viitsib üldse kaasa rääkida.Mina olen rohkem pealtvaataja ja filmimees aga 52/53 putka on ju üks ja seesama ning neid ilmselt rohkem saadaval.Nähtavus ka ilmselt parem aga kui klaas läheb siis järgmisse starti ei saa.51 putkaga ka ei saa starti kui juhi klaas puudub.Kui võistluse sees puruneb siis rajalt maha ei võeta.Kaasaegne salong igasugu mugavuste ja vidinatega on pigem rallis mitte krossis.Tehn. eeskirjad lubavad kasutada Gaz tüüpi detaile ja see on iga mehe vaba valik.Ka 53 klassis on mõni 51 putka ja "ninaga" isend.Rallis on juba kõigil v8 51 kapoti all. See vaba valik - krossis on kindlasti 51 ninal eelis sest see on kitsam aga kabiin/putka pigem 52/53.
Minu kanal YouTube`s http://www.youtube.com/user/krossifann?feature=mhsn