19-11-2017, 23:35 PM
(19-11-2017, 19:12 PM)diesel Kirjutas: veeautomaadil mädanes hüdrofori paak ää paari aasta eest. feb leidis kuskilt lao tagumisest nurkadest veel asenduspaagi. sellel keik mudu kena, aga nii kuu või paari takka peab õhku juure pumpama. täna võtsi jälle selle töö ette ja kuna esiti läks veidi liiast sisse, siis pidin natuke survet vähemaks laskma ja avastasin, et koos õhuga tuli lahinal ka vett välja. mis krdi moodi see võimalik on? samas asi töötab kenasti.
ja kui suure truki üldse peab kotile sisse puhuma ja kuidas see õigesti peaks käima? praegu olen pumbal voolu ää võtnud ja siis kraanist sisteemi rõhu maha last ja seejärel tunde järgi pumbanud.
Kui vale (tunde järgi) rõhu sisse paned, siis pole imestada kui ei kesta.
Kui vesi juba läbi koti läinud, siis võib olla seestpoolt ka roosteuss juba paagi kallal ja see on metalli karedaks teinud ning uus kott ei pea kaua vastu. Muidugi roostevaba paak oleks hea variant.
Sisse pumbatav õhu rõhk oleneb sellest rõhust , mille juures pump tööle lülitab. Sellest lahutad 0,2...0,3 bar. Näiteks pump läheb tööle kui rõhk langeb 2,5-ni, siis võiks õhu rõhuks panna 2,2...2,3. Ja seda sisse lülitamise rõhku pole mõtet vaadata vee rõhku näitava manomeetri pealt, vaid õhurõhu mõõtmiseks kasutatava manomeetri pealt.