22-11-2017, 23:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2017, 00:15 AM ja muutjaks oli Veskioja.)
Eino ikka vääga tubli,et kohe terve raami uue teed,küllap see kõikse mõistlikum ongi.Kas oleks mõeldav jätta alles,need tagavedrude tugevdus kronsad,arvan,et need ehk on säilinud tervetena.Muidu ei jää originaali rohkem kui kabiini alune,see osa meenutab vibu ja tõenäoliselt oma olemuselt on väga vana tehn.
http://static3.nagi.ee/i/p/945/87/236469...b3_l.jpg/1
Sel pidil olev tagumine mb oli kah enmv.samas olekus,kabiini tagant pooleks murdunud,kasti raam hoidis veel koos.Aga ikkagi oleks võind teha pikemaks,niikui mb 310,k.kastist kardaan 38cm võrra pikem.
http://static3.nagi.ee/i/p/945/87/236469...b3_l.jpg/1
Sel pidil olev tagumine mb oli kah enmv.samas olekus,kabiini tagant pooleks murdunud,kasti raam hoidis veel koos.Aga ikkagi oleks võind teha pikemaks,niikui mb 310,k.kastist kardaan 38cm võrra pikem.