24-11-2017, 00:56 AM
(24-11-2017, 00:05 AM)hulgus Kirjutas:(23-11-2017, 23:44 PM)impreza Kirjutas:(23-11-2017, 23:41 PM)hulgus Kirjutas:(23-11-2017, 23:09 PM)impreza Kirjutas: Tööriista tegin kah .........Mistarvis see tööriist vajalik? Paigaldus, või eemaldus?
Eemaldus ikka,selle ködiga kinni pölend asja muidu kätte ei saa.
Tegin Toyota D4D-l sama tööd, 4-st 2 olid lekkinud ja kinni. Ületänava ehituspoest ostsin kõige pikema kuuskantpeaga 10 või oli 12mm puidukruvi/poldi (4tk, 1,20€), igaks juhuks käiasin terava otsa maha, keerasin sisse ja tõmbasin seibi välja.
Vabandan kui järgnev Sulle juba teada, aga igaks juhuks mainin.
Selleks et uus seib pidama jääks, on vaja pesa ka üle freesida.
Kui juba, siis soovitan karteripõhja eemaldada, selle sama põlenud jama põhjast ja õlivõtturist välja pesta. 99% juhtudel on seda seal piisavalt, et õlisurve varsti kaoks... LC, Avensise, Sorento, ja veel mitme masina kogemus. Kuuldavasti enamus "peenikeste pihustitega" diisleid nende seibidega hädas.
Sellel konkreetsel auto laadsel tootel viib selle jaoks spetsiaalset puuritud kanal selle pläga otse väljalaske
kolde peale kus see edasi vindub.Öli hulka midagi sattuda ei tohiks...
Vanematel VAGidel läks jah otse karterisse....
Impreza 2,5 07 chrysler 200 2.4 2013 gaz 51 rat rod Shineray 250 ATV