25-11-2017, 17:16 PM
(25-11-2017, 13:45 PM)mlsluik Kirjutas: üks silinder oli ääreni vett täis, kas hülss on terve või mitte seda näitab aeg. Puhusin vee välja ja kallasin õli-nafta segu sisse, las liguneb. Pärast panen pihustid ka siis juba stendi. Ühe klapikambri kaane võtsin ka maha, mootor seest üsna must ja pigine, karterist tuli otseloomulikult must tökat koos veega. Eks aeg näitab kas saab liikuma või tuleb plokikaas ühelt poolt alustuseks maha võtta.
No hülss võiks ju terve olla, kui vett peab...
Kui see olukord juba aastaid pole olnud ja pragu kinni roostetanud.
Kondens see muidugi ei ole, eks ta on vihmaga kusagilt ikka sisse sadanud, selle koha leiab üles.
(muidu oleks ju kõik ühtemoodi vett täis)
Seest pigiste käkkidega olen nii teinud, et õli pooleks diisliga sisse ja pisut aega käia lasta. Pärast kõik see löga välja.
(ühel bensukal olen ka puhta diisliga 30sekki käia lasknud; ei juhtunud ka midagi.)
Aga ülikift asi, sellist oleks lahe teha.
Nõukatrakatsitest ainus, mis tollal põlve nõrgaks võttis, kui pööret andis. See turbovile just.
Ja keskelt poolekskäimine. Ok, Kirovets käis ka, aga too on 150ne kõrval ikka koletis.
150k on lausa ilus.
Nad on tänaseks sellest ka uue versiooni teinud, välja näeb pea sama; ainult hüdrovärki on edasi arendatud, plastporikad jne, tuled peidetud esivõre alaossa (metsas niidab need kõrvalolevad ju maha) ja muud suurt midagi.
Kui pea 50a vastu pidanud ja toimib, ju siis on hea asi.
.