26-11-2017, 23:31 PM
(26-11-2017, 23:26 PM)Mufff Kirjutas:Noh, 120 x 120 on ikka küllalt ränk tala, et kanda seda 2 T raskust. Ja neid on veel 2 tk. Ega ma kartuleid vedama ei hakka. Kõige tähtsam on ikka originaalsus.(26-11-2017, 23:04 PM)Formika Kirjutas:(26-11-2017, 22:11 PM)mlsluik Kirjutas:Noh see auto hakkab istuma küllalt tugeva raami peal. 120 x 120 mm talad, kui nad on korralikult tehtud ja ühendatud annavad kerele küllaldaselt jäikust.(26-11-2017, 18:47 PM)zurik Kirjutas: Muidugi olen kuulnud, et kui tükkidest kere kokku pannakse siis ei pidavat jäikus olema nii hea kui tehase stansi vahel kokku pandud kere.
Seda ei saa muidu teada kui otse peale valmimist auto Euro NCAP testile saata...
Mingil hetkel ma mõtlesin, et raam oleks jäänud tugevam, kui ühe 120x120 tala asemel oleks kasutatud kahte 60x120 tala, mis on omavahel külgepidi kokku pandud ja üheks 120x120 talaks keevitataud. Selliselt oleks kandma jäänud kahe talaseina asemel neli, kuid võimalik, et ka see lahendus on piisavalt hea ja tugevusvaruga. See oleks muidugi tõstatanud originaalsuse küsimuse.