01-12-2017, 14:05 PM
(30-11-2017, 02:11 AM)KopliKrahv Kirjutas:(28-11-2017, 23:57 PM)I.A Kirjutas:(28-11-2017, 10:51 AM)juss82 Kirjutas: Palu häid mõtteid. Peaks siis uurima, kuidas neid klappe reguleerida ja kui klapikambrikaan maha võtta, siis peaks klapisääretihendid ka paistma ikka jah ? Esiteks lasen tal siis tiksuda natuke, ehk muutub midagi selle sinise suitsu osas. Kui ei, siis peab hakkama edasi uurima. Aga kus kohars saab ssiin pihusteid ja pumpasid kontrollida ? Ehk oskate soovitada kedagi ..
Esiteks- ära hakka toimivat mootorit remontima. Selline vine on russi puhul täiesti normaane ja sellise välisõhu temperatuuri juures. Milline on termostaadikopsik? Kui on vana malli oma, siis see välja vahetada uue tüübi kopsiku vastu. Uuele saab panna tänapäevase termostaadi ja tänu sellele saad mootori töösoojaks ka. Selline ilm nõuab juba kapotile soojustust.
Jätkuvalt hämmastab suhtumine, et katkine asi ongi töötav asi russi puhul. Korduvalt olen maininud, et russi saab remontida selliselt, et kollektorist õli ei tilgu ja sinist vinet ei ole ka isegi metsatõstukiga tööd tehes või puulõhkuja ees päev läbi tiksudes. Selline vine nagu selle kaprem saanud russi pildil on, ei ole normaalne.
Aga millest ma siis pihta hakkan, ehk oskad kedagi soovitada, kes pilgu peale viskaks ? Ma ise arvan ka, et päris normaalne ei ole see sinine aga kuna töötunde (õigemini seisutunde) on 3... siis ehk jääb järele millalgi kui sisse töötab ennast ?