01-12-2017, 22:10 PM
Üks või mitu plunsrit lõpetavad kütte andmise mingist lati asendist, siis pööre langeb, regulaator tõmbab kütet juurde ja siis hakkavad uuesti tööle ning pööret saab liiga palju ja tsükkel kordub.
Niisama võib olla ka surveklappide erinev leke.
Selle ajaga kui plunser alla liigub jõuab küttetorust rõhk välja tulla ja see tühikäigu väike küttekogus kulub ära torru surve löömiseks.
Soodustab ka regulaatori vihtide võimalik erinev kaal.
Raskem viht jõuab alla, tõmbab pööret maha, jõuab üles ja vajub alla ning tõmbab pööret juurde.
Sama efekti annab ka vihtide vedrude erinev eelpingsus ja üldse kõigi pumbas liikuvate hammaslatti liigutavate asjade raskelt liikumine.
Ka liiga varajane pritsenurk on siin soodustavaks teguriks sest väike küttekogus põleb kiirelt ära ja saab sellega hakkama juba enne kolvi üles jõudmist, töötades sellega mootorile vastu.
Niisama võib olla ka surveklappide erinev leke.
Selle ajaga kui plunser alla liigub jõuab küttetorust rõhk välja tulla ja see tühikäigu väike küttekogus kulub ära torru surve löömiseks.
Soodustab ka regulaatori vihtide võimalik erinev kaal.
Raskem viht jõuab alla, tõmbab pööret maha, jõuab üles ja vajub alla ning tõmbab pööret juurde.
Sama efekti annab ka vihtide vedrude erinev eelpingsus ja üldse kõigi pumbas liikuvate hammaslatti liigutavate asjade raskelt liikumine.
Ka liiga varajane pritsenurk on siin soodustavaks teguriks sest väike küttekogus põleb kiirelt ära ja saab sellega hakkama juba enne kolvi üles jõudmist, töötades sellega mootorile vastu.