ducato diisel
#12

(02-12-2017, 16:10 PM)lauren Kirjutas:  Vahejahuti mõte on ka selles, et külma õhku kannatab rohkem kokku suruda ning diislil on sellest ka vähe magusam minek.
Puder ja kapsad...

"Külma õhku kannatab rohkem kokku suruda" - jutt jumala õige, kui kriteeriumiks on detonatsiooniga kahju mittetekitamine, aga selleks, et midagi rohkem kokku suruda, peab muutma geomeetrilist surveastet. Muidu on nii, et surud sooja õhku kokku 18 korda ja saad rõhuks midagi 50 bar kanti ning surud külma õhku kokku ja saad ikka rõhuks u 50 bar. Eeldame muidugi, et klapid ja rõngad on ideaalselt tihedad jms.

"Magusam minek" tuleneb hoopis sellest, et silindrisse saadakse külma õhu korral rohkem hapnikumolekule kui sooja õhu korral, sest külma õhu tihedus on suurem. Edu aga ei sõltu sellest, kas tegemist on bensuka, diisli või gaasiliikuriga. Kui minnakse aga surveastme kallale (vt eelmine lõik), siis me ei räägi enam ju samast mootorist.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ducato diisel - Autor: jänkuonu - 01-12-2017, 20:54 PM
RE: ducato diisel - Autor: viplala - 01-12-2017, 23:01 PM
RE: ducato diisel - Autor: Janka - 01-12-2017, 23:11 PM
RE: ducato diisel - Autor: AsTroSS - 01-12-2017, 23:12 PM
RE: ducato diisel - Autor: motamees - 01-12-2017, 23:22 PM
RE: ducato diisel - Autor: Tegelane5 - 02-12-2017, 12:05 PM
RE: ducato diisel - Autor: motamees - 02-12-2017, 12:35 PM
RE: ducato diisel - Autor: Daff - 02-12-2017, 13:12 PM
RE: ducato diisel - Autor: Sax - 02-12-2017, 16:08 PM
RE: ducato diisel - Autor: lauren - 02-12-2017, 16:10 PM
RE: ducato diisel - Autor: 41Degree - 02-12-2017, 19:19 PM
RE: ducato diisel - Autor: viplala - 02-12-2017, 18:21 PM
RE: ducato diisel - Autor: Daff - 02-12-2017, 20:14 PM
RE: ducato diisel - Autor: olevtoom - 02-12-2017, 20:50 PM
RE: ducato diisel - Autor: 41Degree - 02-12-2017, 20:57 PM
RE: ducato diisel - Autor: Daff - 02-12-2017, 21:43 PM
RE: ducato diisel - Autor: jänkuonu - 04-12-2017, 12:59 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne