02-12-2017, 20:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2017, 20:58 PM ja muutjaks oli 41Degree.)
(02-12-2017, 20:14 PM)Daff Kirjutas: Aruteiiu veel üks kont lisaks. Juttu tuli surveastmest ja selle muutmisest.(Geomeetriline) surveaste - silindri ruumala, kui kolb on ASS, jagatud silindri ruumalaga, kui kolb on ÜSS. Bensukatel tüüpiliselt 10...12, diislitel 18...22
Turbomootoritel on niigi dünaamiline surveaste.
Täiteaste - silindrisse sisselasketakti lõpuks imetud/surutud õhu tihedus jagatuna sellel hetkel atmosfääriõhu tihedusega. Bensukal tühikäigul 0,1...0,2 ehk 10...20%, vahvatel vilepillidel WOT-asendis ka 3 ehk 300%.
Dünaamilist surveastet on natuke keeruline saada...
EDIT: näe, olevtoom jõudis jutuga ette
A kogu see jutt ei aita teemaalgatajat edasi. Minu poolt +1 viplala postile, sest ilma vahejahutita aparaatusele vahejahuti install ilma midagi muud tegemata ei anna küll nii palju efekti, et see seda üritust väärt oleks. On selle Ducato puhul nii oluline, et ta käiks nullist sajani täislastis olles mitte 22 sekundit, vaid 21,5?