03-12-2017, 16:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-12-2017, 16:58 PM ja muutjaks oli spitfire.)
Nad tahavad mingit usutavat alust. Isegi Wiki-s on vead sees. Aga sealt nad vaatavad.
Hiljuti olin seal vana E21 pemmiga kimpus. Õige mudel oleks BMW 320/6, aga anti valida kas 320i või 320A, sest esimene oli vanas passis ja teine oli auto birka peal. Lõpuks jäi siis kompromiss 320. (Mis tegelikult tähistas sellel mubelil 2 litra, 4 silindrit, ja karpaga)
All olev jutt on võetud Wikist, kus jutt on õige aga pilt jällegi vale ehk siis pildil on 323i mitte lubatud 320/6.
320/6[edit]
![[Pilt: 220px-BMW_e21_engine.JPG]](https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/64/BMW_e21_engine.JPG/220px-BMW_e21_engine.JPG)
The 320/6 replaced the 320i. It uses a six-cylinder engine with a Solex 4-barrel downdraft carburetor. It accelerates to 100 km/h in 10.0 seconds and has a top speed of 180 km/h (112 mph)
Hiljuti olin seal vana E21 pemmiga kimpus. Õige mudel oleks BMW 320/6, aga anti valida kas 320i või 320A, sest esimene oli vanas passis ja teine oli auto birka peal. Lõpuks jäi siis kompromiss 320. (Mis tegelikult tähistas sellel mubelil 2 litra, 4 silindrit, ja karpaga)
All olev jutt on võetud Wikist, kus jutt on õige aga pilt jällegi vale ehk siis pildil on 323i mitte lubatud 320/6.
320/6[edit]
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/File:BMW_e21_engine.JPG][/url]
M20 six-cylinder engine
M20 six-cylinder engine
The 320/6 replaced the 320i. It uses a six-cylinder engine with a Solex 4-barrel downdraft carburetor. It accelerates to 100 km/h in 10.0 seconds and has a top speed of 180 km/h (112 mph)