04-12-2017, 23:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-12-2017, 23:13 PM ja muutjaks oli wagoneer.)
Läks see ehitus jälle natuke üle käte. Aga noh endale teen ju. Ja ega rohkem seda ilmselt kunagi teha ei tahaks enam.
Kapoti all talal olid mõned väiksed augud sees. Lõikasin need välja ja mõtlesin,et keevitan lapid külge ja asi tahe. Aga nagu kiuste saabus üks tegelane eputama oma üüber super peenikese kõrre otsas oleva kaameraga. No sellisega mida saab igale poole aukudest sisse toppida. Lükkasin selle ka siis sinna esitala sisse ja avastasin,et see on koledalt oksiiditükke täis. Kahtlaste kohtade pealt tagusin kruvikaga ka,et veenduda kas on pehme või ei ole. Ei löönud kusagilt läbi. Aga hirmsalt häiris see oksiid seal sees. Mõtlesin siis,et lõikan pealt lahtisemaks ja puhastan ära. Nu tegingi nii. Kui puhas oli siis vaatasin ja ikkagi kuidagi häiris see pilt. Puurisin siis ülejäänud jama ka lahti ja tegin uue nii alumise kui ka pealmise osa. Nüüd tuleb äkki parem uni. Täna sai kallutaja poolne külg peaaegu ka valmis. Vaja veel kabiini tagumine nurk lõpuni teha.
Siis saab teisele küljele läheneda. Seal on näha,et keegi on juba midagi teinud. Esmapilgul tundus,et isegi suht talutavalt. Aga eks see paistab varsti.
Kapoti all talal olid mõned väiksed augud sees. Lõikasin need välja ja mõtlesin,et keevitan lapid külge ja asi tahe. Aga nagu kiuste saabus üks tegelane eputama oma üüber super peenikese kõrre otsas oleva kaameraga. No sellisega mida saab igale poole aukudest sisse toppida. Lükkasin selle ka siis sinna esitala sisse ja avastasin,et see on koledalt oksiiditükke täis. Kahtlaste kohtade pealt tagusin kruvikaga ka,et veenduda kas on pehme või ei ole. Ei löönud kusagilt läbi. Aga hirmsalt häiris see oksiid seal sees. Mõtlesin siis,et lõikan pealt lahtisemaks ja puhastan ära. Nu tegingi nii. Kui puhas oli siis vaatasin ja ikkagi kuidagi häiris see pilt. Puurisin siis ülejäänud jama ka lahti ja tegin uue nii alumise kui ka pealmise osa. Nüüd tuleb äkki parem uni. Täna sai kallutaja poolne külg peaaegu ka valmis. Vaja veel kabiini tagumine nurk lõpuni teha.
Siis saab teisele küljele läheneda. Seal on näha,et keegi on juba midagi teinud. Esmapilgul tundus,et isegi suht talutavalt. Aga eks see paistab varsti.
Kõik abistavad tegevused orkide arvukuse vähendamiseks. 4x4 ja muude vajalike autode korrastamine ning kõiksugu eriprojektid.
MTÜ Toeta Ukrainat EE522200221082095744 Swedbank`is ja märgusõnaks (Autod Viimsist rindele)