08-12-2017, 16:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-12-2017, 17:13 PM ja muutjaks oli PlyVal64.)
(07-12-2017, 20:30 PM)masinist Kirjutas: Andke natsa abi, sorisin vanades teemades, kuid 0 -tulemusteta.
Hiljuti soetasin sellise liikuri ja auto numbri järgi tuvastasin, et vanur on osalenud kunagi talverallil, huvitav oleks teada, millal ja kes piloodiks oli toona.
Paraku pole kunagisest "hiilgusest" midagi head järel, tehniliselt roim ja võõbatud koledaks nagu öö.
Sellega käis sõitmas minu mäletamisel Reigo Vilu! Ja siis oli tegu suhteliselt kobeda Escortiga.
Escort Mk.I'ga on käidud sõitmas paar korda ja need autod on kõik teada:
Reigo Vilu aka ksf!Unicman 4D 1972a. 21ZGA- auto paistab siis alles ja arvelgi olevat. Sõitis 2005 Talverallil Jänedale rahulikult. Kirjutas Ta ise siis nii:
(14-02-2005, 12:20 PM)unicman Kirjutas: tore üritus oli, eriti meeldis see et kuigi auto oli pea 20 aastat seisnud ja esimese pikema reisi jooksul (530 km) lakkas töötamast ainult tulede lüliti...
Avo Elme 2D 1973a. 188MDP- tänaseks rinkapill. 2006 Rakvere Talveralli absoluudi 3.koht, parim sõiduauto. 1 katsevõit, vana Mädapea kiireim. On arvel...
Janek "tox" Pähn 2D 1973a. 134PAA- rallika toorik tänaseks? 2007 Talveralli absoluudi 5.koht, sõiduautodest kolmas. On arvel...
EDIT: Jesper Saron 2D 1971a. 813AKB - käis ka paar aastat, Voore 2009 ja tormiga Andropoff 2010 kindlasti. On arvel, keelumärgiga...
Toomas Oja 1974a. 2D - kollane 001FMC täiesti ülevaatuse ja kindlustusega olemas. 2 viimast 2016 a 2017 Talverallid rallit rahulikult ilma "eriliste" tipptulemusteta Äkki Eesti originaalilähedaseim ja korralikeim Mk.I?
Ehk vaid kollane on sõidus, teised on kõik peatunud registrikannetega. Avo oma on kindlasti alles, usun et Jesperi oma ka mädaneb kusagil, mis sai Toxi omast ei tea. Tean, et hakkas E-rühma masinaks ehitama... Ja Unicmani endine ilmus siis ka välja